המבנה החדש והמתנדבים (צילום: איחוד הצלה)
המבנה החדש והמתנדבים (צילום: איחוד הצלה)

אחרי מאבק שנמשך שלוש שנים: "איחוד הצלה" במודיעין קיבל מבנה חדש

בעקבות הפרסום ב"כל העיר מודיעין" - מתנדבי איחוד הצלה נכנסו השבוע למבנה חדש: "היחידה הזאת שעוסקת רק בהצלת חיים במודיעין הגיעה למנוחה ולנחלה"

פורסם בתאריך: 6.2.20 08:46

ביום שלישי נכנסו מתנדבי ארגון "איחוד הצלה" לבית מתנדב חדש בעיר – אחרי יותר משלוש שנים של מאבק, ובהמשך לפרסום ב"כל העיר מודיעין", עיריית מודיעין הקצתה לארגון ההצלה מבנה, שכולל מחסן ציוד ואולם להשתלמויות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" לפני כחודש, פעילי איחוד הצלה ניהלו מאבק ארוך אל מול העירייה על מנת לקבל מבנה ראוי שישמש אותם כ"בית המתנדב" בו יוכלו לבצע שיעורי ריענון, לאחסן ציוד, לנוח ולשימושים אחרים הנדרשים לפעילות תקינה של הארגון בעיר. המתנדבים בין השאר סיפרו כי "כשנגמר לכונן בלון החמצן הוא צריך לנסוע לקרית ספר כדי למלא אותו. צריך גם מקום לאחסן מסכות חמצן, צינורות להנשמה, מדבקות לדפיברילטור ועוד דברים חיוניים. כשכונן מסיים החייאה בלילה והוא ללא בלון חמצן והוא יגיע למקרה הבא ללא חמצן אז הוא לא יוכל לעזור לאדם. אם כונן יבצע החייאה באמצע הלילה והוא ייאלץ להגיע באמצע הלילה להחייאה נוספת, הוא יצטרך להצטייד מחדש".


מתנדבי איחוד הצלה (צילום: איחוד הצלה)

מתנדבי איחוד הצלה (צילום: איחוד הצלה)


אבי דבלינגר, יו"ר סניף מודיעין,  מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" על הפגישה המשמחת בלשכת מנכ"ל העירייה יורם כרמון: "ישבנו כמו בכל הפגישות הקודמות, אל הפעם כרמון אמר לי 'יש לי מפתח בשבילך' ושלף מפתח למקום החדש. מפה הכל היסטוריה, צבטתי את עצמי לראות שזה לא חלום. קיבלנו מעל ומעבר", הוא מוסיף ואומר, "דבר כזה נותן הרבה מאוד מוטיבציה למתנדבים שמרגישים שמוקירים אותם. נוכל לקיים שם ימי גיבוש, השתלמויות, אפשר יהיה לעשות שם הרבה דברים שפעם לא יכולנו".

"אני מרגיש מאושר בשביל 50 המתנדבים שעושים לילות כימים בשביל תושבי העיר. היחידה הזאת במודיעין שעוסקת רק בהצלת חיים הגיעה למנוחה ולנחלה. אין מאושר ממני", אומר דבלינגר.


הציוד במבנה החדש (צילום: איחוד הצלה)

הציוד במבנה החדש (צילום: איחוד הצלה)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר