כביש 446 (צילום: פרטי)
כביש 446 (צילום: פרטי)

המשטרה חוקרת: מי שדד באיומי סכין נהג בכביש 446?

הנהג משה קרן נשדד באיומי סכין בכביש 46 על ידי רעולי פנים: "יש לי הרבה מחשבות שזה היה יכול להיגמר אחרת, הם יכלו לחטוף אותי"

פורסם בתאריך: 14.1.20 18:04

איך הפך כביש 446 לזירה שממנה חוששים נהגים רבים ליפול למלכודת של שוד מסוכן? לפני שבועיים בני משפחה נשדדו על ידי רעולי פנים, שגנבו מהם את הרכב ונמלטו. כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" המשפחה המבוהלת צעדה ברגל עד למחסום נעלין. לפני כחודש התרחש מקרה דומה, במהלכו נהג נשדד על ידי רעולי פנים באיומי סכין. החשודים נמלטו עם הרכב. משטרת ישראל פתחה בחקירה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הנהג משה קרן מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי הוא נסע ביום 17.12 ברכב מסוג מרצדס, שהיה רתום לעגלה בכביש 446, ולאחר שעצר בצד הכביש כדי לאסוף ציוד מבעל מקצוע – הוא נשדד. "פתאום נעצר רכב מסוג מאזדה בחריקת בלמים, מטר וחצי ממני, ברעש שאי אפשר לתאר בכלל. זה היה רכב עם מספר ישראלי ויצא ממנה מישהו, חשוף פנים ומזוקן. הוא נתן לי מכה חזקה בכתף השמאלית, כנראה שהיה לו סכין או משהו חד ביד כי נחתכתי. הייתי המום ממה שקרה, נהדפתי אחורה, הוא נכנס לאוטו, הניע ונסע".


נהג המונית שהותקף בכביש 446 (צילומים: פרטי)

(צילומים: פרטי)


קרן מוסיף ומספר כי "הוא לא אמר לי כלום במהלך כל השוד. הייתי המום. עצרתי רכב בכביש וביקשתי ממנו שיסיע אותי לתחנת המשטרה, שם סיפרתי על האירוע. אחד השוטרים שדיברנו איתם אמר לי שהם ראו את הרכב במצלמות ליד קלנדיה".

קרן מציין כי "בדרך כלל אני נושא איתי נשק, אבל באותו יום לא חשבתי שצריך לקחת. בכל זאת אזור מודיעין, אזור נורמאלי. בדיעבד – טוב שלא לקחתי נשק, מההלם כנראה שהייתי יורה לו בגב. מאז השוד מאוד קשה לי, זה סוג של טראומה. יש לי הרבה מחשבות שזה היה יכול להיגמר אחרת, הם יכלו לחטוף אותי. הזוי שזה קורה כאן אצלנו בארץ. בימים אלה אני מנסה לחזור לשגרה".

"כל העיר מודיעין" פנה למשטרת מחוז ש"י שמסרה: "עם קבלת הדיווח והתלונה נפתחה חקירה שמתנהלת בימים אלו".




רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. עידן

    המשטרה לא עושה כלום ולראיה המקרים חוזרים על עצמם, לא פלא שלרוב הציבור אין אמון במשטרה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר