ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

שוד באיומי סכין בכביש 446: רעולי פנים הוציאו בכוח משפחה מרכב

רעולי פנים הוציאו בכוח ובאיומי סכין את בני המשפחה ממונית ושדדו את הרכב; המשפחה המבוהלת צעדה למחסום נעלין, כוחות הצבא עורכים סריקות לאיתור החשודים

פורסם בתאריך: 8.1.20 22:17

שוד באיומי סכין התרחש הערב בכביש 446 – בני משפחה הוצאו בכוח ממונית על ידי רעולי פנים, שגנבו את הרכב ונמלטו. המשפחה המבוהלת צעדה ברגל עד למחסום נעלין. כוחות צה"ל עורכים סריקות לאיתור החשודים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


ממשטרת ישראל נמסר: "במוקד המשטרה התקבל דיווח מנהג מונית ישראלית שטען כי בעת שנסע עם משפחתו בכביש 446 סמוך למחסום נעלין עצר בצד הכביש לפתע הגיעו חשודים רעולי פנים הוציאו בכוח אותו ואת בני משפחתו מהמונית כשהם מאיימים עליהם בסכינים וגנבו את המונית. המשפחה המשיכה רגלית לכיוון המחסום נהג הרכב לא חש בטוב וטופל במקום על ידי מד"א".

מאיחוד הצלה נמסר כי נהג המונית, בן ה-50, רעייתו ובתם, 20, טופלו על ידי צוותי הרפואה של איחוד הצלה במחסום נעלין. שלומי קוריץ, חובש באיחוד הצלה, מספר: "הענקתי להם סיוע ראשוני לאחר שהגיעו רגלית למחסום תחת גשם שוטף ובחרדה. לאחר הסיוע הראשוני שלושתם פונו לבית החולים כשהם סובלים מהיפותרמיה קלה והתקף חרדה. על פי מה שמסרו לנו הם נאלצו לצעוד רגלית בגשם השוטף עד למחסום לאחר שהמונית בה נסעו נשדדה".

כאמור, כוחות משטרה וצבא שהוזעקו למקום מבצעים סריקות לאיתור החשודים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר