מודיעין, מכשירי החייאה (צילומים: איחוד הצלה, דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
מודיעין, מכשירי החייאה (צילומים: איחוד הצלה, דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בהמשך לפרסום ב"כל העיר מודיעין": מפת ניווט לעשרות מכשירי החייאה ברחבי העיר

יוזמה מצילת חיים: לראשונה - תושבים יכולים לנווט ישירות למיקום המדויק של 70 הדפיברילטורים שפרוסים ברחבי מודיעין

פורסם בתאריך: 13.1.20 17:46

בהמשך לפרסום לפני שלושה שבועות ב"כל העיר מודיעין" – מפת ניווט לעשרות מכשירי החייאה שפרוסים ברחבי העיר מודיעין הותקנה באתר העירוני. למעשה, לראשונה יוכלו תושבים לנווט ישירות למיקום המדויק של כל מכשיר דפיברילטור (מַפְעֵם – בעברית), באמצעות לחיצה על כפתור ברשימת הכתובות המפורסמת באתר. בעיריית מודיעין מציינים כי הרשימה מתעדכנת כל העת במכשירי ההחייאה שמוצבים בעיר, וכוללת גם הסבר מפורט באשר למיקומו של כל מכשיר ושעות הזמינות שלו בכל מבנה.

מדובר במכשיר לטיפול ראשוני באירועים לבביים, שמשמש עד להגעת צוותי החירום. על פי החוק יש להתקין את המכשיר במקומות הומי אדם, שבהם למעלה מ-500 איש. בין השאר פרוסים המכשירים בבית יד לבנים, בבריכת השחייה העירונית, במגרש הכדורגל העירוני, בהיכל התרבות, בבניין העירייה, בבית הדיור המוגן (עזריאלי פאלאס), במרכזים המסחריים, בקניון עזריאלי, בתחנות הרכבת "פאתי מודיעין" ו"מודיעין מרכז" ועוד.  לפני כשנה וחצי הציבה העירייה מכשירי החייאה בכל בתי הספר בעיר. יחד עם זאת, על מנת שהצבת המכשיר תהיה יעילה, הציבור צריך לדעת היכן מוצבים מכשירי הדפיברילטור. כעת, באמצעות מפת הניווט החדשה באתר העירוני יוכלו התושבים לאתר את מיקומם מהשטח במהירות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בעירייה מספרים כי לפני כשלוש שנים שולבו מכשירי החייאה בניידות הביטחון, הזמינות עבור התושבים 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע. בהקשר זה מדגישים באגף, כי סיירי הביטחון עוברים הכשרות עזרה ראשונה ומחוברים כל הזמן לאפליקציית מד"א, אשר מדווחת על כל אירוע חירום רפואי הנמצא בקרבתם. בנוסף, חמישה כוננים מ"איחוד והצלה" מוכנים להקפצה מיידית ברחבי העיר.

מחזיק תיק בריאות וניהול ערים חכמות חבר המועצה ברוך בוחניק מוסר כי "במשך שנים עסקתי בצורך להטמיע דפיברילטורים (מכשיר החייאה) באיזורים שונים בעיר לרבות בתי ספר ומבני ציבור של העירייה. לקח זמן אבל אפשר לומר שהעיר די מרושתת (כ-70 יחידות) ובנוסף למוסדות החינוך וכונני ההצלה ישנם מכשירים גם בניידות הפיקוח כך שהזמינות עצומה וכעת היא זמינה לכל אחד באמצעות אתר העירייה. יהי רצון שלא נצטרך להשתמש במכשיר אבל טוב שיהיה על כל צרה שלא תבוא".




רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר