פתחי הניקוז בשכונת הכרמים, הבוקר (צילום: פרטי)
פתחי הניקוז בשכונת הכרמים, הבוקר (צילום: פרטי)

למרות התלונה לעיריית מודיעין: פתחי הניקוז בשכונת הכרמים עדיין סתומים

בעקבות ההצפות ומזג האוויר הסוער - תושב מודיעין בשכונת הכרמים התלונן ביום ראשון במוקד עיריית מודיעין על פתחי ניקוז שמלאים בחצץ, בחול ובצמחייה - אך עד כה המפגע לא טופל

פורסם בתאריך: 8.1.20 19:23

תושב שכונת הכרמים התלונן לפני שלושה ימים בעיריית מודיעין-מכבים-רעות על פתחי ניקוז שמלאים בחצץ, בחול ובצמחייה – לדבריו עוד ביום ראשון, 5.1.20, הוא קיבל SMS מהעירייה כי המפגע טופל ובוצע. אולם, הבוקר, רביעי, הוא הבחין כי פתחי הניקוז שברחוב ירחים עדיין סתומים.

התושב מספר בשיחה הערב עם "כל העיר מודיעין" כי הוא התלונן בעיריית מודיעין על רקע החשש מהצפות, בעקבות מזג האוויר הסוער. "עניין אותי לראות מה הם עשו ולכן עברתי שם היום (רביעי), ואז ראיתי שלא עשו כלום", מתאר התושב. "הפתחים שכרגע סתומים יכולים להשפיע על כל מי שמתגורר ברחובות התחתוניים של השכונה, הרי ברור שהמים לא יתנקזו לתעלות ויש חשש להצפה רצינית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כזכור, בתחילת החורף סיפרו בעירייה על העבודות שבוצעו למניעת הצפות בשטחים הציבוריים בעיר ובעיקר בכבישים, באמצעות תגבור פעילויות הניקיון בשולי הכביש ובשולי המדרכות, במטרה לאסוף חלק גדול מהפסולת לפני שהיא מגיעה למערכת הניקוז. ניקיון זה מוקד באזורים שמזוהים בעירייה כמוקדי סיכון להצטברות פסולת סחף שתגרום להצפה בעת סופה.

התושב מוסיף ואומר: "אם ככה נראים פתחי הניקוז אז ברור שאני לא מרגיש שהעיר מוכנה לסערה".

כפי שפורסם מוקדם יותר היום – סוף שבוע קר וסוער לפנינו. ממטרים כבדים יורדים בצפון הארץ והם צפויים להתפשט לאזור המרכז. מזג האוויר הסוער צפוי להימשך במהלך סוף השבוע, הטמפרטורות יצנחו ל-13 מעלות ביום וירדו גשמים עזים.

יש לציין כי כוחות ההצלה פרסמו הנחיות לציבור לקראת הסערה. בין השאר במשטרת ישראל לא לקחו סיכונים ונערכו לקראת סוף השבוע הסוער. במשטרה ציינו בין השאר כי "משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים, שוטרים, לוחמים ומתנדבים יתפרסו בכבישי הארץ. כמו כן, יחידות החילוץ של המשטרה והמערך האווירי של המשטרה מוכנים לפעול בתוך זמן קצר במוקדים השונים ככל שיידרש, זאת במטרה להציל חיים ולאתר נעדרים".

"כל העיר מודיעין" פנה בבקשת תגובה לעיריית מודיעין – התגובה תפורסם כשתתקבל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. ענבל

    זה החדשות של אתמול…. זה כבר תוקן. אולי תתעסקו במה שחשוב?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר