שכונת הכרמים מודיעין (צילום: מיכל לייבה)
שכונת הכרמים מודיעין (צילום: מיכל לייבה)

אין שיפור: תושבי שכונת הכרמים במודיעין עדיין מתלוננים על בעיות קשות בקליטה הסלולרית

התושבים בשכונת הכרמים ממשיכים להתלונן על בעיות קשות בקליטה הסלולרית וזועמים על העירייה ועל משרד התקשורת שלא פועלים מספיק לטובת פתרון הבעיה

פורסם בתאריך: 9.1.20 08:52

למרות הפנייה לעיריית מודיעין לפני כשנה וחצי – תושבי שכונת הכרמים טוענים שיש בשכונתם בעיות קליטה קשות במכשירים הסלולריים. בימים האחרונים תושבי שכונת הכרמים בעיר מעלים הילוך בכל הנוגע למאבקם לשיפור הקליטה – בפוסטים שהועלו ברשת מתלוננים דיירים על בעיות המתמשכות בקליטה הסלולרית. לטענת התושבים, הקשיים בקליטה קיימים כבר זמן רב ולמרות פניותיהם לא נעשו צעדים משמעותיים לפתרון כולל של הבעיה והמצב נשאר כפי שהיה ללא שיפור.

כזכור, כבר לפני כשנה וחצי פורסמה ידיעה בנושא ב"כל העיר מודיעין" אך למרות שהעירייה ענתה אז כי "על הפרק נבחנים חמישה מיקומים חדשים לשיפור הקליטה", לטענת תושבי שכונת הכרמים הבעיות עדיין קיימות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


אילנה כהנא, פעילה חברתית שמתגוררת בשכונת הכרמים, אומרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "המצב לא השתנה ולא השתפר, בעבר פניתי דרך פניות הציבור באתר של העירייה. מה שהיה זה שהעירייה אמרה 'פנו אל חברות הסלולר' וחברות הסלולר אמרו שהעירייה צריכה להגיש בקשה על מנת שיטפלו בבעיות. המצב לא השתנה או השתפר, לא בחוויה שלי. גם לי יש בעיה בבית, פניתי אל חברת הסלולר והם אמרו שישלחו מגבר ביתי ואני מקווה שזה יפתור את הבעיה, אבל גם אם זה יפתור אותה, זה יפתור רק את הבעיה הפרטית שלי ולא את של כל השכונה. זה בעיה כי הילדים נמצאים בבית בשעות היום ואי אפשר לתקשר איתם במכשירים הניידים כי אין קליטה. זה כאילו אנחנו נמצאים בבונקר מסונן בלי קליטה סלולרית".

"להיות היום בבית בלי סלולרי זו בעיה – אנחנו חיים על זה", ממשיכה כהנא. "זו התקשורת שלנו החוצה, נכון שיש וויי-פיי, אבל אין סלולר, אין שיחות טלפון ולא אסאמסים. יש טלפון קווי אבל זה פתרון חלקי. אני שומעת על הבעיה הזו מהרבה אנשים בשכונה. בדרך כלל הנושא עולה מחדש כשמגיעים תושבים חדשים והם פתאום מגלים את הבעיה. אני יודעת שהבעיה חריפה יותר ברחוב עמק האלה".


שכונת הכרמים מודיעין (צילום: מיכל לייבה)

שכונת הכרמים (צילום: מיכל לייבה)


"בעבר הפצתי סקר בין תושבי השכונה והרבה תושבים ענו שאין להם קליטה מחברות סלולר שונות", ממשיכה ואומרת כהנא. "כל מי שמגיע אלי הביתה, זה לא משנה איזה חברה סלולרית הוא – כל הקליטה הסלולרית מתנתקת. העירייה לא יוזמת את ההוספה של האנטנות, חברות הסלולר אומרות שהעירייה צריכה להגיש בקשה והעירייה אומרת שחברות הסלולר צריכות להגיש בקשה".

"לא יהיה שיפור אם לא יוסיפו אנטנות", מסכמת כהנא. "אני לא אשת מקצוע אבל אנשי המקצוע צריכים לטפל בזה. כל תושב יכול לפנות לחברה שלו אבל הוא רק אדם אחד מול חברה גדולה. כשהעירייה פונה זה נשמע אחרת".

בידיעה על הנושא שפורסמה לפני כשנה וחצי ב"כל העיר מודיעין" הובאה תגובת מעיריית מודיעין: "נושא הוספת אתרי שידור ברחבי העיר נמצא בימים אלה בדיון בין העירייה לחברות הסלולר, כאשר על הפרק נבחנים חמישה מיקומים חדשים לשיפור הקליטה של הרשתות הסלולאריות בעיר".

ממשרד התקשורת נמסר ל"כל העיר מודיעין" כי "הנושא מוכר למשרד התקשורת שפועל מול חברות הסלולר והעירייה לאיתור מקום מתאים להקמת אנטנה, זאת בהתאם לדרישות המשרד להגנת הסביבה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. עמיר - ללא קרינה בשבילך

    עוד אנטנות זה עוד חשיפה לקרינה 24X7 , כלל גופית בריבוי תדרים.
    מי שרוצה קליטה בבית כדי שיוכל להשתמש בבית במכשיר שמיועד לרחוב, שיתקין לעצמו מגבר קליטה ויהיה בעצמו מהקרינה=קליטה שהוא מחולל לו בתוך הבית.

    מי שמודע לנזקי הסלולרי שיעשה הפניית שיחות מהסלולרי לטלפון הביתי וכאשר הוא נכנס הביתה ישים את הסלולרי למצב טיסה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שטויות של קומוניסטים .. יותר אנטנות פחות קרינה ! מתי תבינו את זה שם במודיעין יא חבורה של משוכפלים על סף הרובוטים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר