שכונת הכרמים מודיעין (צילום: מיכל לייבה)
שכונת הכרמים מודיעין (צילום: מיכל לייבה)

תושבי שכונת הכרמים מתלוננים: בעיות קשות בקליטה הסלולרית

"אנחנו נאלצים לעשות 'עקוב אחרי' לטלפון הביתי כדי לקבל שיחות"; העירייה: "על הפרק נבחנים חמישה מיקומים חדשים לשיפור הקליטה"

פורסם בתאריך: 19.6.18 08:28

לתושבי שכונת הכרמים במודיעין נמאס. מזה כמה שבועות מתלוננים הדיירים על בעיות קשות של קליטה סלולרית. אילנה כהנא, תושבת השכונה ופעילה חברתית, מספרת ל"כל העיר מודיעין" כי היא קיבלה תלונות רבות בנושא מתושבי האיזור. לדברי כהנא, דיירים רבים מתלוננים על היעדר קליטה סלולרית. "מדובר על בעיה של כלל התושבים בשכונה", מציינת כהנא, "אנחנו נאלצים לעשות 'עקוב אחרי' לטלפון הביתי כדי לקבל שיחות".



כהנא מספרת כי היא בעצמה "מדריכת הורים, ואני חייבת להיות זמינה בעבודתי. זה מפריע לי מאוד. אני כיחידה לא יכולה לפנות לכל חברות הסלולר ולקבל מענה. למיטב הבנתי מי שצריך ויכול לקבל מענה זו הרשות המקומית, עיריית מודיעין מכבים רעות.  שמכוונת להיות עיר חכמה, מתקדמת שיש עדיין שכונה שלמה שסובלת מבעיות קליטה סלולרית בשנת 2018. כאשר טלפון סלולרי הוא כלי שכולנו משתמשים בו, אם לעבודה ואם כאמצעי תקשורת עיקרי עם ילדנו".

מעיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה: "נושא הוספת אתרי שידור ברחבי העיר נמצא בימים אלה בדיון בין העירייה לחברות הסלולאר, כאשר על הפרק נבחנים חמישה מיקומים חדשים לשיפור הקליטה של הרשתות הסלולאריות בעיר".

תגובת משרד התקשורת תפורסם כשתתקבל.


שכונת הכרמים מודיעין (צילום: מיכל לייבה)

שכונת הכרמים (צילום: מיכל לייבה)


***

בתוך כך, אתמול, שני, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", נחנכה כיכר חדשה בצומת הרחובות דם המכבים וצאלון בשכונת הפרחים. מדובר בכיכר בסמוך לאולם הספורט ולמבנה הדיור המוגן הנמצא בימים אלה לקראת סיום עבודות ההקמה שלו. העבודות נערכו לאורך השבוע שעבר. העבודות שהסתיימו השבוע להקמת הכיכר מצטרפות לעבודות לשדרוג חניון העירייה, הנמצאות בעיצומן וצפויות להסתיים בעוד כמה שבועות. עם סיום העבודות, שאותן מבצעת החברה הכלכלית של העירייה, ירובד מגרש החניה, יסומנו בו חניות ויותקנו מפרדות. עבודות אלו מתקיימות לצד העבודות לסלילת שביל אופניים לאורך רחוב דם המכבים. בהמשך יתבצעו לא רחוק משם עבודות להקמת כיכר תנועה נוספת, בצומת הרחובות דם המכבים אדמונית (בכניסה לחניון העירייה).

 

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. עמיר - ללא קרינה בשבילך

    כל מי שמתלונן על קליטה לא טובה בסלולרי מזמין לעצמו אנטנות סלולריות קרוב לבית.
    דווקא ביצוע הפניות שיחה אל הטלפון הביתי הוא הפתרון הנכון מבחינת קרינה.

  2. מני בן אריה

    הלוואי אצלינו לא הייתה קליטה. היו משתמשים פחות בסלולרי, והיו חולים פחות בטווח הרחוק.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר