כביש 446 (צילומים: עינב לוין בנימין)
כביש 446 (צילומים: עינב לוין בנימין)

התוכנית להרחבת כביש 446: האם התחבורה הציבורית תקבל עדיפות?

העבודות בכביש 446, שבו נרשמים מדי יום עומסי תנועה כבדים, מתבצעות בהשקעה של למעלה מ-250 מיליון שקלים - ארגון 15 דקות פועל להקצאת נתיב לתחבורה ציבורית בציר

פורסם בתאריך: 24.11.19 07:57

כביש 446, סמוך לשילת, שבו נרשמים עומסי תנועה כבדים, צפוי לעבור מהפך של ממש – ציר התחבורה יורחב לכביש דו מסלולי בעל שני נתיבי נסיעה. במשרד התחבורה, כך נמסר ל"כל העיר מודיעין",  מתכננים להכשיר נתיב תחבורה ציבורית לכל אורך כביש 446, ממודיעין עלית ועד צומת שילת, לשני הכיוונים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" לפני כחודש במסגרת התוכנית להרחבת הכביש, שיוצאת לדרך בהשקעה כוללת של למעלה מרבע מיליארד שקלים, יוקם כביש דו-מסלולי בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון עם הפרדה קשיחה בין הנתיבים. הצפי לסיום העבודות – סוף שנת 2021.

שמרית נוטמן, מנכ"לית ארגון 15 דקות לקידום תחבורה ציבורית בישראל, מספרת ל"כל העיר מודיעין" כי הם פועלים מול משרד התחבורה לטובת מתן עדיפות לתחבורה הציבורית לשני הכיוונים – ממודיעין עילית עד שילת. "גם אנחנו מקבלים דיווחים מהיישוב נופים מהם עולה כי התושבים עולים על אוטובוסים ונתקעים בפקקים עם כל עם ישראל בשעות בוקר ובשעות אחר הצהריים", מציינת נוטמן. "היום נוסעים שני אוטובוסים בדקה והתדירות הזאת הולכת וגדלה, יש קווים שמשרתים את כל האוכלוסיות, בהן החרדית, ולכן הכוונה היא לסלול נתיב שיקצר את משך הנסיעה".

נוטמן אומרת השבוע כי מדובר "הסיוט תחבורתי מאוד דומה לאזור המרכז ואזור ירושלים כי יותר ויותר אנשים יוצאים עם הרכב שלהם לעבודה. התחבורה הציבורית יוצאת מהאזור בתדירות גבוהה יחסית לאזור והם מפוצצים, אם תוסיף שם עוד אוטובוסים והם יתמלאו, לכן צריך להרחיב אותה. חייבת להיות עדיפות לאוטובוס על פני הרכב הפרטי, וניתן לעשות זאת באמצעות נתיבי תחבורה לתחבורה ציבורית".

ממשרד התחבורה נמסר לפניית "כל העיר מודיעין" כי "משרד התחבורה מתכנן להכשיר נתיב תחבורה ציבורית לכל אורך כביש 446, ממודיעין עלית ועד צומת שילת, לשני הכיוונים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר