כביש 446 (צילומים: עינב לוין בנימין)
כביש 446 (צילומים: עינב לוין בנימין)

עומסי התנועה הכבדים בכביש 446 – האם התוכנית להרחבתו תפתח את הפקק?

נהגים מתלוננים בימים האחרונים כי עומסי התנועה בציר 446 החריפו - תוכנית להרחבת הכביש מקודמת במשרד התחבורה. עינב לוין בנימין, שהקימה את קבוצת הפייסבוק 'תקועים בכביש 446', מדגישה: "אנו לא מעוניינים בפלסטר, דורשים פיתרון ארוך טווח"

פורסם בתאריך: 31.10.19 09:02

בכביש 446, שמתחיל בצומת שילת סמוך למודיעין ומסיים בצפון, נרשמים בימים האחרונים עומסי תנועה כבדים. "הציר פקוק בין השאר בעקבות בניית הכיכרות וגידול האוכלוסיה", אומרת עינב לוין בנימין, תושבת שהקימה את קבוצת הפייסבוק 'תקועים בכביש 446'. "מודיעין עילית גדלה, היישובים מסביב מתרחבים, אך הרשויות אינן דואגות לתשתיות מתאימות, שיכילו את הגידול הנרחב".

כמו כן, לוין בנימין מוסיפה ואומרת כי "בניית הכיכרות תורמת לעומס נרחב וגם הפקק שנוצר לפני מחסום חשמונאים – צוואר בקבוק בלתי אפשרי", היא מדגישה. "לדעתי יש צורך בחשיבה מחודשת בנושא זמן הבידוק במחסום".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


כביש 446 (צילום: עינב לוין בנימין)

כביש 446 (צילום: עינב לוין בנימין)


בינתיים, במשרד התחבורה מקדמים את התוכנית להרחבת כביש 446, שתקצובו אושר אולם העבודות טרם החלו. מדובר בפרויקט בהשקעה שלכ-250 מיליון שקלים, במסגרתו הכביש יהפוך להיות דו-מסלולי בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון.

"אנו לא מעוניינים בפלסטר, מבהירה לוין בנימין, "אנחנו דורשים פיתרון ארוך טווח שייקח בחשבון את כל התנאים מסביב. אני פתחתי את קבוצת הפייסבוק 'תקועים בכביש 446' כדי לייצר מנוף לחץ על הרשויות כדי שייראו אותנו, ידאגו לנו וימצאו פיתרון לסאגה הקשה הזו, ממנה סובלים רבות תושבי האזור".

לוין בנימין מספרת ל"כל העיר מודיעין" כי לאחרונה נרשמת בקבוצה עלייה בכמות התלונות על עמידה בפקקים. אנשים מאחרים לעבודה באופן יומיומי. הורים צריכים לשלם יותר כסף למטפלות ולבייביסיטר כי הם לא מספיקים להגיע בזמן כדי לאסוף את הילדים". לדבריה, השבוע היא רשמה שיא חדש של עמידה בפקק. "יצאתי מהיישוב שבו אני מתגוררת, נעלה, בשעה 7:45, עמדתי בפקק שהתחיל כמאה מטרים אחרי כיכר נילי לעבר מקום עבודתי בירושלים. הגעתי ב-9:25. כמעט שעתיים מאז שיצאתי מהבית. זה הזוי".

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה לפניית "כל העיר מודיעין": "משרד התחבורה מקדם באמצעות חברת נתיבי ישראל את הרחבתו של כביש 446 בהשקעה של למעלה מרבע מיליארד שקלים. בסיום הפרויקט ייהנו תושבי האיזור ושאר משתמשי הדרך מכביש דו-מסלולי בעל שני נתיבי נסיעה לכל כיוון עם הפרדה קשיחה בין הנתיבים, ואמצעים נוספים למען בטיחות משתמשי הדרך".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. פלונית

    שיתחילו עם ההרחבה. אנשים כבר חושבים על לעזוב את האזור בגלל הפקקים המטורפים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר