יעל דורון שור ז"ל ורחל בן יוסף (צילום: פרטי)
יעל דורון שור ז"ל ורחל בן יוסף (צילום: פרטי)

חברתה של יעל דורון שור ז"ל ממודיעין: "יעלי היתה מלאה באהבה, פשוט טובת לב"

שבוע למותה של יעל דורון שור ז"ל - רחל בן יוסף, חברתה הטובה, מספרת עליה: "יעלי תמיד היתה כל כך אופטימית - היא לא היתה מוכנה לקבל את זה שהיא חולה; היא לא ראתה את עצמה משאירה את הבת הקטנה שלה נילי לבד"

פורסם בתאריך: 19.11.19 16:11

שבוע חלף מאז שנפטרה יעל דורון שור ז"ל ממודיעין ממחלת הסרטן, בת 40 במותה, כשהיא מותירה אחריה בעל – יואב שור, ואת בתה נילי, בת ה-5. הבוקר, שלישי, 19.11, עלתה משפחתה אל קברה הטרי.

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספרת חברתה הטובה רחל בן יוסף על יעל דורון שור ז"ל: "יעלי היתה מלאה באהבה, פשוט טובת לב. אנחנו חברות כבר 19 שנה", היא מציינת, "הכרנו דרך חברה משותפת ומאז לא נפרדה דרכינו. לא היתה פעם אחת שבה רבנו או התווכחנו או לא שמרנו על קשר. היינו הולכות להרבה מקומות ביחד. גם כשהיא חלתה והיה לה קשה להתנייד היא לא ויתרה על זה. טלי, חברה משותפת, ואני היינו באות אליה, כשכבר לא הרגישה טוב, ומוציאות אותה החוצה. היא מאוד אהבה את זה וזה היה נותן לה המון כוח. נסענו כמה פעמים לטיולים ביחד, בחו"ל ובארץ. אני אפילו הייתי איתה בלילה שהיא ילדה. הייתי לידה במהלך כל הלילה הזה, יחד עם בעלה וההורים שלה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"כל מי שראה את יעלי מיד הבחין בתמימות הטהורה שלה", ממשיכה ומספרת בן יוסף, "זה היה ממש יוצא דופן, היא היתה אדם בלי טיפה של רוע, פשוט טהורה וטובת לב. היא תמיד חשבה שכל האנשים שפגשה מקסימים וראתה רק את הטוב בבני האדם. היא פשוט לא יכלה לראות דברים שלילים באנשים. היה לה כוח רצון יוצא דופן. גם כשהיא היתה חולה ולא הרגישה טוב בכלל היא היתה נוסעת ללימודים ברכבת לתל אביב לבד. כשהיא היתה מספרת לי על זה הייתי משתגעת. היא לא קיבלה שיכולה להיות מוגבלות בגוף שלה עד שהגוף שלה כבר לא יכל יותר, התעייף ונדם".


רחל בן יוסף, יעל דורון שור ז"ל (צילום: פרטי)

רחל בן יוסף, יעל דורון שור ז"ל (צילום: פרטי)


"היא תמיד הייתה כל כך אופטימית", מתארת בן יוסף, "היא כל הזמן אמרה לי כמה היא מצפה להרגיש יותר טוב ואף פעם לא דיברה על האפשרות שהמחלה לא תיגמר טוב. היא רק דיברה שהמצב יהיה טוב. היא באמת האמינה בזה. גם בשנה וחצי האחרונות כשהיא כבר היתה ממש חולה ולא הרגישה טוב, בכל זאת היא היתה חושבת כל הזמן על אחרים ומתחשבת בהם. כשהייתי עוזרת לה בהתנהלות הפיזית היום יומית היא תמיד דאגה לי שאנוח ולא אתאמץ יותר מדי".


בגיל 40: יעל דורון שור ז"ל ממודיעין נפטרה מסרטן; בעלה סופד לה – "אישה חזקה ואצילת נפש"


יעל דורון שור ז"ל ויואב שור (צילום: פרטי)

יעל דורון שור ז"ל ובעלה יואב שור (צילום: פרטי)


בן יוסף מספרת כי לאחר יום ההולדת של הבת של דורון שור ז"ל, נילי, בת ה-5, החשש היה כי מצבה ידרדר עוד יותר. "אני ואמא של יעלי ידענו שמה שמחזיק אותה זה כוח הרצון והאהבה שלה לנילי והרצון לחגוג איתה, ולכן חששנו שאחרי יום ההולדת תהיה הדרדרות קיצונית במצבה. ובאמת זה מה שקרה. הרצון שלה להיאחז בחיים – זה הגיע בזכות נילי, יעלי תמיד הייתה כל כך אופטימית – היא לא היתה מוכנה לקבל את זה שהיא חולה, היא לא ראתה את עצמה משאירה את הבת הקטנה שלה נילי לבד".

לבן יוסף חשוב לציין כי "התכונות הטובות של יעל הגיעו אליה מהוריה, גילה ומיכה דורון. הם אנשים מאוד מיוחדים, ערכיים ומלאי אהבה. הם תמכו בכל פעולה ובחירה שלה, הם היו שם תמיד, באהבה אין סופית ולא ציפו לתמורה. הם נתנו לה הרבה ביטחון לעשות כל מה שתרצה ועודדו אותה לעבוד וללמוד".

"כל מי שראה את יעל מיד הבחין בטוב הלב שלה", מסכמת בן יוסף. "זה היה מאוד בולט אצלה. תמיד ידעתי שאני יכולה לסמוך על יעלי, והיא תמיד רצתה בטובתי, חברה אמיתית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר