יעל דורון שור ז"ל ויואב שור (צילום: פרטי)
יעל דורון שור ז"ל ויואב שור (צילום: פרטי)

בגיל 40: יעל דורון שור ז"ל ממודיעין נפטרה מסרטן; בעלה סופד לה – "אישה חזקה ואצילת נפש"

יעל דורון שור ז"ל משכונת המגינים במודיעין, אמא לילדה בת 5, נאבקה במחלת הסרטן - בשבוע שעבר היא נפטרה. בת 40 במותה. בעלה יואב שור ל"כל העיר מודיעין": "אני מרגיש שהיא עדיין איתי"

פורסם בתאריך: 17.11.19 15:43

אבל כבד נפל על משפחות דורון ושור – יעל דורון שור, משכונת המגינים במודיעין, נפטרה ביום שלישי שעבר, לאחר התמודדות עם מחלת הסרטן. בת 40 במותה. היא הותירה אחריה בעל – יואב שור ואת בתה נילי, בת ה-5.

בעלה יואב שור מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי אשתו יעל דורון שור ז"ל, "האמינה שהיא תחלים ממש עד לשבועות האחרונים. היא נאבקה להאמין בזה, היא עשתה את זה דרך השירים שהיא כתבה. בסוף היא כבר לא יכלה יותר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


שור מספר כי את המחלה גילתה אשתו לאחר שהחלה לסבול מכאבי ראש ומחוסר שיווי משקל, "זיהו שיש לה גידול בגזע המוח", הוא מספר. "היא עשתה טיפולי הקרנות וכימותרפיה בכדורים. המצב שלה התייצב והיא התחילה אפילו ללמוד קורס של ביבליותרפיה בכתיבה יוצרת באוניברסיטת תל אביב, אבל בסוף הקורס המצב שלה הדרדר. בחודשים האחרונים ניסינו כל מיני תרופות, אבל זה לא עזר. מאז המחלה השתדלתי להיות כמה שיותר בשבילה. לדאוג לה עד כמה שאפשר, שהיא תקבל את כל מה שצריך בבית. לדאוג לעובדת זרה ולעזור ולהביא את כל הטיפולים שאפשר יחד עם כל הרופאים והבירוקרטיות. שבוע לפני הפטירה היא אושפזה וכעבור כמה ימים היא כבר היתה ללא הכרה, ביומיים האחרונים שלה העבירו אותה להוספיס – שם היא נפטרה".


יעל דורון שור ז"ל ויואב שור ביום חתונתם (צילום: יאיר צריקר)

יעל דורון שור ז"ל ויואב שור ביום חתונתם (צילום: יאיר צריקר)


לדברי שור, בתם הקטנה נילי "הספיקה להיפרד מאמא שלה ביום שהיא נפטרה. לא ידענו שזה היום האחרון שלה, אבל נילי רצתה לראות אותה בבוקר, אז הבאנו אותה והיא חיבקה אותה ונישקה אותה ונפרדה. אחרי שהיא נפטרה היתה לי שיחה עם נילי, הסברתי לה שאמא מתה והיא כבר לא איתנו. אני חושב שהיא מבינה", הוא מספר בכאב, "היא אמרה לי שהיא עצובה, אבל היא עדיין שמחה ללכת לגן. בגן מאוד משתפים פעולה, ועד ההורים מציע לנו עזרה באירוח של נילי אצל חברות, פתחו קבוצת ואטסאפ כדי לעזור לי. זה מאוד מרגש אותי".

"מה שמחזק אותי זו המחשבה שיעל לא סבלה הרבה", אומר שור, "יש לי את הבת שלי, אני מגדל אותה ואני שואב מזה כוחות. אני מתחזק גם מהמשפחה ומכל הסובבים, אני מקווה שהתמיכה מהקהילה תמשיך גם אחרי השבעה".


יואב שור ויעל דורון שור ז"ל (צילום: פרטי)

יואב שור ויעל דורון שור ז"ל (צילום: פרטי)


הם התחתנו לפני כשש שנים ואז עברו להתגורר במודיעין. "מאז שנילי נולדה יעל נשארה בבית כדי לגדל אותה", מספר שור. "לפני כן היא עבדה בספרייה באוניברסיטה העברית בהר הצופים בירושלים והיא גם עסקה בריפוי במגע ובתנועה בשיטת אלבאום ובטיפול בילדים עם הפרעות קשב וריכוז. היא המשיכה להגיע ברכבת לקורס גם כשהמצב שלה הדרדר, עד השלבים האחרונים. בסוף היה צריך לעזור לה להגיע פיזית ברגל מהתחנה עד לקורס והיא סיימה אותו עם ציון 100. זה היה בשבילה סוג של ניצחון לקבל ציון כזה שהיא מעולם לא קיבלה. היא גם השלימה תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה, בספרות וקולנוע".

"יעל היתה בשבילי אדם מאוד אנרגטי, אוהבת אנשים ומאוד חברותית" ממשיך ומספר עליה שור. "היו סביבה תמיד הרבה מאוד אנשים, גם מהעבודה וגם אנשים שהיא הכירה דרך מסגרות שונות. היא לא אהבה להישאר בבית אלא תמיד אהבה לצאת ולהיפגש עם אנשים. היא גידלה את נילי במסירות. דאגה לה והיתה לוקחת אותה לטיולים בעגלה, מלמדת אותה אנגלית וצבעים, משחקת איתה. היא היתה מאוד סביבה ונתנה לה הרבה אהבה".

בעוד כשבועיים וחצי דורון שור ז"ל היתה אמורה לחגוג את יום הולדתה ה-41. "היה לה לב טוב, היא היתה אישה חזקה ואצילת נפש", סופד לה שור. "אישה מיוחדת במינה. אני עדיין מעכל ומאוד קשה לי, אבל אני מרגיש שהיא עדיין איתי, ברמה הרוחנית. אני מרגיש את הנוכחות שלה מעלי, מרגיש שהיא מגינה עלי ואיכשהו היא עדיין איתי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


.

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. עליזה, מודיעין

    הכרתי אותה. אשה אצילית, עדינת נפש, נשמה עדינה. תנחומיי הכנים להורים וליואב.

  2. נטע וגבי

    חברה טובה שלי ושל בן זוגי נשמה עציחה. אוהבת אדם וחברותית. חסרה עד-דמעות. תמיד נשארת לנגד עיננו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר