בית הקפה מלא לפני שהופעלה האזעקה, בית הקפה לאחר מכן (צילומים: אלירן אביטבול)
בית הקפה מלא לפני שהופעלה האזעקה, בית הקפה לאחר מכן (צילומים: אלירן אביטבול)

אחרי ירי הטילים לעבר מודיעין: בבתי הקפה בעיר מדווחים על ירידה קלה בתנועת הלקוחות

בעקבות המתיחות במצב הביטחוני - בבתי הקפה במודיעין מספרים על הירידה הקלה בכמות המבקרים: "אחרי האזעקה לא הגיעו משפחות כי בכל זאת המצב קצת מלחיץ"

פורסם בתאריך: 12.11.19 14:07

למרות המצב הביטחוני הנפיץ במודיעין נראה כי נרשמת תנועה בבתי הקפה בעיר, אך היא אינה מלאה כבכל יום. בבתי הקפה מספרים כי מגיעים אליהם לקוחות, אולם לא מדובר במשפחות שכוללות ילדים – שכידוע נמצאים בבית בשל הוראות פיקוד העורף לבטל את הלימודים.

כזכור, בשעה 10:15 הושמעה אזעקה במודיעין – מערכת כיפת ברזל הופעלה ויירטה שני טילים שנורו לעבר העיר. תושבי מודיעין נכנסו למרחבים המוגנים עד שהסכנה חלפה. בתי הקפה שהיו מלאים משעות הבוקר התרוקנו בזמן האזעקה, כשהסועדים נמלטו אל המרחבים המוגנים. לאחר חלוף הסכנה, דקות מעטות מאוחר יותר, חזרו חלק מהסועדים אל בתי הקפה.

נראה שתושבי מודיעין מנסים להמשיך בשגרת יומם ובבתי הקפה ישנה תנועה של לקוחות, אך בכמות נמוכה לעומת ימים שבשגרה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


ביגל קפה לאחר האזעקה (צילום: אלירן אביטבול)

ביגל קפה לאחר האזעקה (צילום: אלירן אביטבול)


"בפתיחה, בין 7:00 ל-9:00 היתה תנועה ערה של אנשים", מתאר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אלירן אביטבול, מנהל "בייגל קפה" במוריה סנטר במודיעין. "בזמן האזעקה פינינו את כולם מהמסעדה בצורה מסודרת, הסברנו להם לאן להתפנות ועזרנו ללקוחות המבוגרים. כל הלקוחות נכנסו למרחב המוגן של המרכז המסחרי. כשהם חזרו הם הזמינו חשבון ומיהרו הביתה. מאז היתה תנועה די דלילה, אבל עכשיו בצהריים זה עוד פעם מתחיל להתעורר, נראה שיש איזושהי רגיעה, אבל עדיין יש פחות אנשים מהרגיל".

"מוקדם בבוקר הכול היה רגיל", מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" יעל לנג, עובדת בבית הקפה "רולדין" בקניון עזריאלי במודיעין. "שמענו שהמצב קצת מתוח, אבל עובדי הקניון הגיעו כרגיל. המצב היה נורמלי והגיעו הרבה אנשים. בזמן האזעקה כולם פשוט קמו ורצו למרחב הבטוח. הגיעו פקחים והסבירו לכולם לאן ללכת. מיד אחרי שיצאנו מהמרחבים המוגנים הגיעו הרבה אנשים דווקא, אבל מאז קצת התרוקן".

"עכשיו יש אנשים בקניון, אבל לא המון," ממשיכה לנג. "יש קצת פחות מיום רגיל. נראה שהאנשים בחוץ רגועים ולא דואגים. מצד שני אחרי האזעקה לא הגיעו משפחות כי בכל זאת המצב קצת מלחיץ. יש כמה מבוגרים שיושבים פה לקפה ביחד והאווירה שלווה, אני אישית לא דואגת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר