שלי ברוורמן (צילום: אלבום פרטי)
שלי ברוורמן (צילום: אלבום פרטי)

"במצב סופני": מצילים את שלי – המורה ממודיעין עדיין זקוקה בדחיפות להשתלת כליה

שלי ברוורמן, מורה בתיכון עירוני ה', מספרת בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי הכליות שלה במצב סופני והיא נזקקת בדחיפות להשתלה מצילת חיים: "אני עדיין מחפשת תורם מתאים"

פורסם בתאריך: 11.11.19 11:25

מצילים את שלי – המאבק נמשך: שלי ברוורמן, מורה בתיכון עירוני ה' במודיעין, עדיין זקוקה להשתלת כליה דחופה שתציל את חייה. ברוורמן חולה במחלת כליות חמורה – IgAN המוכרת יותר בשם "מחלת ברגר" – מלבד טיפולי דיאליזיה מונעים, התקווה היחידה שלה היא כליה חדשה שתגיע מתורם מתאים, מה שעלול לקחת זמן רב ברשימת ההמתנה הארצית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


כפי שפורסם לפני כחודש וחצי ב"כל העיר מודיעין", ברוורמן, 53, נשואה ואם לארבעה ילדים, גילתה לפני  כשמונה חודשים, לאחר בדיקה רפואית שגרתית שעשתה, כי הכליות שלה אינן מתפקדות כראוי, מה שהפך בהמשך לכשל חמור המחייב השתלה.


שלי ברוורמן (צילום: אלבום פרטי)

שלי ברוורמן (צילום: אלבום פרטי)


"אני עדיין מחפשת תורם מתאים", מספרת ברוורמן ל"כל העיר מודיעין". "אני נחשפת בכלי התקשורת הרבים ומעלה את הסיפור שלי שוב, כדי לחשוף את החיפוש שלי, ואולי כך למצוא תורם מתאים. זה משפיע מכיוון שאנשים מגיבים, והיו כמה מועמדים לתרומה – אך זה לא קרה, אין שום דבר חדש לצערי".

ברוורמן מוסיפה ומספרת כי שתי הכליות שלה הן במצב סופני – וכל תקוותה היא למצוא תורם מתאים בהקדם. "אני במצב סופני, בדרגה 4.5 מתוך 5 שאי אפשר לתקן. מחוץ למסגרת טיפולי הדיאליזה המונעים, שמהווים פתרון זמני בלבד, התקווה האמיתית שלי היא למצוא תורם מתאים ממנו אוכל לקבל כליה בריאה".

מי שמעוניין לתרום כליה צריך לרצות ולהיות נחוש בדעתו. בנוסף, אין כל תנאי ספציפי כגון, סוג דם מסוים שהתורם צריך לעמוד בו על מנת לתרום כליה. "התנאי למי שרוצה לתרום כליה, שיהיה בריא, ללא עבר רפואי, ומעל גיל 25. התורם או התורמת צריכים להיות נחושים ובטוחים בדעתם לתרום. לא צריך התאמה של סוג דם מסוים או תנאי ספציפי, חשוב מאוד שיהיה רצון ונחישות-כרגע אני עדיין מחכה לתורם".

לתרומות ולפרטים נוספים – [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה כל כך קשה למצוא תורם אם אין הגבלות חוץ מרצון וכליה בריאה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר