חיפושים אחרי רוכבת אופנוע סמוך לכביש 431 - הלילה (צילום: דוברות יכ"ל)
החיפושים סמוך לכביש 431 - הלילה (צילום: דוברות יכ"ל)

תאונת האופנוע הקשה ב-431: בתום החיפושים הלילה – המשטרה קבעה כי לא היתה פצועה נוספת

בהמשך לתאונה אתמול בכביש 431, שבה רוכב אופנוע נפצע קשה בכביש - גורם שהשתתף בחיפושים הלילה בעקבות דיווח על פצועה נוספת, אומר הבוקר (ג') ל"כל העיר מודיעין": "אין כל ממצא בשטח שמחזק את ההשערה, שהתבססה על מה שהנהג הפצוע כביכול מלמל לפרמדיק אודות רוכבת שהיתה על האופנוע"

פורסם בתאריך: 22.10.19 10:24

במהלך שעות הלילה ערכו כוחות ההצלה ואנשי יחידת הכלבנים סריקות וחיפושים בעקבות דיווח על פצועה נוספת שנפגעה בתאונת האופנוע הקשה אתמול, שני, בכביש 431. לקראת שעות הלילה הקטנות הופסקו החיפושים לאחר שלא נמצאו ממצאים בשטח שמאשרים כי ישנה רוכבת אופנוע נוספת שנפגעה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", התאונה התרחשה בין מחלף נשרים לבין מחלף ענבה – רוכב אופנוע התנגש בגדר ההפרדה, התהפך ונמצא מוטל על הכביש במצב קשה. האופנוע נמצא במרחק של כ-100 מטרים ממנו כשהוא בוער. במד"א ציינו אמש כי "במקום נערכות סריקות לאיתור רוכבת נוספת שהיתה ככל הנראה על האופנוע". פרמדיק מד"א טל פלג סיפר בערב כי "במהלך הטיפול הרפואי בפצוע התברר לנו שהיתה רוכבת נוספת על האופנוע וכרגע נערכות סריקות לאיתורה בשטחים הפתוחים סביב הכביש".

בתום החיפושים הנרחבים שנערכו על ידי יחידת הכלבנים לישראל התברר, כאמור, כי לא היתה רוכבת נוספת על האופנוע. גורם בחיפושים אומר הבוקר ל"כל העיר מודיעין" כי "אין כל ממצא בשטח שמחזק את ההשערה שהתבֶססה על מה שהנהג הפצוע כביכול מלמל לפרמדיק אודות רוכבת שהיתה על האופנוע".

"כל העיר מודיעין" פנה הבוקר (שלישי) למשטרה שמסרה כי "ככל הנראה לא היה רוכב נוסף, נסיבות התאונה נחקרות".


חיפושים אחרי רוכבת אופנוע סמוך לכביש 431 - הלילה (צילום: דוברות יכ"ל)

החיפושים סמוך לכביש 431 – הלילה (צילום: דוברות יכ"ל)


ביחידת הכלבנים ציינו כי "יחידת הכלבנים לישראל ערכה חיפושים נרחבים בכביש 431 בעקבות השערה לנעדרת, שככל הנראה היתה על אופנוע בעת תאונה קשה שהתרחשה במקום הערב סמוך לשעה 18:50 בו נפצע קשה גבר בשנות ה-20. היעדרות רוכבת האופנוע – זה בגדר השערה. כלבי הצלה חיפשו כדי להיות בטוחים שחלילה היא לא שוכבת בסבך הסמוך".

ביחידת הכלבנים מוסיפים ואומרים כי "האופנוע אותר כמאה מטרים מהפצוע, אחרי שהמשיך להדרדר לצד השני של הכביש ועלה באש. נהג האופנוע נפל בעת שהתנגש בגדר ההפרדה של הכביש".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר