ניידת טיפול נמרץ של מד"א, אמבולנס (צילום: עודאי בסול)
(צילום: עודאי בסול)

תאונה קשה בכביש 431: אופנוע התהפך – רוכב במצב קשה, סריקות אחר רוכבת נוספת

תאונה קשה התרחשה הערב (ב') בין מחלף נשרים למחלף ענבה - אופנוע התהפך - רוכב פונה במצב קשה, כוחות ההצלה עורכים בשטחים הפתוחים סריקות אחר רוכבת נוספת שהיתה על האופנוע

פורסם בתאריך: 21.10.19 19:54

תאונה קשה התרחשה הערב (ב') בכביש 431 – אופנוע התהפך: הרוכב נמצא מוטל על הכביש במצב קשה, כוחות ההצלה מבצעים סריקות בשטחים הפתוחים אחר רוכבת נוספת שהיתה לצידו על האופנוע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


ממד"א נמסר: "בשעה 18:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על אופנוע שהתהפך בכביש 431 ממחלף ענבה למחלף נשרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסף הרופא גבר בשנות ה-20 במצב קשה לא יציב עם פגיעה רב מערכתית. במקום נערכות סריקות לאיתור רוכבת נוספת שהיתה ככל הנראה על האופנוע.".

פראמדיק מד"א טל פלג מתאר: "על הכביש במרחק של כ-100 מטרים מהאופנוע המפורק שעלה באש שכב הפצוע כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים. במהלך הטיפול הרפואי בפצוע התברר לנו שהייתה רוכבת נוספת על האופנוע וכרגע נערכות סריקות לאיתורה בשטחים הפתוחים סביב הכביש".

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים עצמית של אופנוע בכביש 431, בין מחלף נשרים למחלף ענבה. רוכב האופנוע פונה מהמקום במצב קשה לטיפול בבית החולים אסף הרופא. כוח משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


 

תגיות:

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר