עיריית מודיעין-מכבים-רעות - תמונה כללית
עיריית מודיעין-מכבים-רעות (צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות)

בניגוד להמלצת המבקר: עובדי העירייה שעסקו בעבודות נוספות לא יפוטרו מעבודתם

שני עובדים שעבדו במשרות נוספות ללא אישור, לא יפוטרו כפי שהמליץ מבקר העירייה. העירייה: "מנכ"ל העירייה בחן את הנושא ולא מצא לנכון לנקוט בצעד זה, אלא בצעד של נזיפה חמורה ותיוק בתיק האישי"

פורסם בתאריך: 23.9.19 09:41

שני עובדי עיריית מודיעין, שלפי דוח מבקר העירייה עסקו בעבודות נוספות במקביל למשרתם הציבורית, לא יפוטרו מעבודתם – וזאת בניגוד להמלצות מבקר העירייה. מבדיקה שערך "כל העיר מודיעין" עולה כי אחד מהעובדים – לשעבר פקח במחלקה הווטרינרית – הועבר לתפקיד אחר בעירייה, בלי קשר לאירוע; עובדת נוספת – מוקדנית במוקד העירוני – נשארה בתפקידה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


לפי דוח מבקר העירייה, שהוגש לפני כשבועיים לראש העיר חיים ביבס ולחברי מועצת העיר, כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין" ,המבקר בדק את הטענה כי שני עובדי עירייה המועסקים במשרה מלאה עוסקים בעבודה נוספת בניגוד להוראות החוק. המבקר ציין כי העובד, שמועסק בעירייה שנים רבות הינו עובד מסור לעבודתו ולאורך השנים היה בתפקוד גבוה, ביקש לעבוד בעבודה נוספת ופנה מספר פעמים שיאפשרו לו לעבוד. בקשות אלה נדחו מאחר והיקף משרתו ומהות התפקיד אינה מאפשרת לו לעסוק בעבודה נוספת. למרות האיסור המפורש העובד המשיך לעבוד במשרה הנוספת.

במקרה הנוסף, לפי הדוח, עובדת עירייה שמועסקת מספר שנים בודדות ובעת קבלתה לעבודה הצהירה כי אין לה הכנסות אחרות, ולא ציינה שיש בבעלותה עסק ובטפסי העסקת העובדים המעודכנים אחת לשנה הצהירה כי אין לה הכנסות אחרות. המבקר המלציף לפעול לפיטורם של שני העובדים.

ועדת הביקורת קיבלה את מסקנות המבקר כי שני העובדים ביצעו במקביל עבודה נוספת, בניגוד להוראות החוק, וקיבלה את המלצת ראש העיר שמנכ"ל העירייה והלשכה המשפטית יבחנו את יישום המלצות מבקר העירייה.

ל"כל העיר מודיעין" נמסר מהעירייה כי "המלצת ראש העיר לסעיף זה היתה שמנכ"ל העירייה יבחן את יישום המלצות מבקר העירייה. בהתאם להמלצה, שהתקבלה פה אחד על ידי חברי ועדת הביקורת, בחן מנכ"ל העירייה את הנושא ולא מצא לנכון לנקוט בצעד זה, אלא בצעד של נזיפה חמורה ותיוק בתיק האישי. זאת לאחר שהעובדים התנצלו והתחייבו שלא לחזור על טעות זו".

עוד נמסר כי "העובדת נשארה במקום עבודתה, מה שלא היווה בעיה מלכתחילה, והעובד עבר בלי קשר לאירוע למחלקה אחרת שאין בה קשר ישיר לתושבים. הבעיה היתה שהם עבדו עבודה נוספת ללא אישור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר