יום הביטחון הקהילתי במודיעין (צילום: דוברות אילן בן סעדון)
יום הביטחון הקהילתי במודיעין (צילום: דוברות אילן בן סעדון)

הליקויים במקלטים במודיעין: "הצפי לטיפול הוא שלוש שנים"

כך אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" סגן ראש העיר אילן בן סעדון, מחזיק תיק הביטחון הקהילתי, על הליקויים שנחשפו בדוח מבקר העירייה; בשבוע שעבר נערך בעיר יום הביטחון בהשתתפות גופי ההצלה השונים

פורסם בתאריך: 15.9.19 07:38

האם מודיעין מוכנה לחירום? בשבוע שעבר התקיים בעיר "יום ביטחון קהילתי", בהשתתפות גופי ההצלה בעיר, כשברקע דוח מבקר העירייה שחשף שלל ליקויים במקלטים ברחבי העיר.

סגן ראש העיר אילן בן סעדון (אילן למודיעין) מתייחס ומגיב לליקויים שנמצאו ואומר בשיחה עם "כל העיר" כי "אנחנו לוקחים את דוח המבקר ופועלים בהתאם. חלק מגני הילדים פונו ממתקנים שהיו במקלט, ולאט לאט אנחנו מיישמים בגנים ובבתי הספר את ההמלצות. חלק מהדברים תוקנו, למשל הוסיפו שילוט. הצפי מבחינת הטיפול הוא שלוש שנים כי מדובר בהרבה מקלטים".

בן סעדון ממשיך ואומר כי "רוב הדברים שדורשים טיפול דחוף, טופלו. יש דרישות של פיקוד עורף ואנחנו מתאימים את עצמנו. זה לא שיש מקלטים במצב קטסטרופה", מבהיר בן סעדון, "פשוט צריך להתאים לדרישות – הכל מטופל".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר מודיעין", דוח המבקר מתח ביקורות על התנהלות העירייה בנוגע למקלטים ברחבי מוסדות הלימוד בעיר. בעיר פועלים כ-300 מוסדות לימוד, ובחלק לא מבוטל מכלל המקלטים נמצאו ליקויים כגון שילוט דהויי, אחסון חפצים שהפך את המקום למחסן, ואפילו מקלט אחד שנפתחה בו פינת חי.

יום הביטחון הקהילתי, ביוזמתו של בן סעדון נערך ביום רביעי שעבר (11.9) ברחבת היכל התרבות ברחוב עמק דותן. היום הוקדש לכל הגופים והכוחות הפועלים באזור מודיעין בתחומי הביטחון, ההצלה והחירום, וסיפק הצצה לעבודתם של אנשי המקצוע.

באירוע השתתפו כל הגופים השותפים לשמירה על הביטחון בעיר בחירום ובשגרה, בין היתר משטרת מודיעין, אגף הביטחון ושירותי החירום בעירייה, המחלקה לביטחון קהילתי, כיבוי אש, מגן דוד אדום, איחוד הצלה, פיקוד העורף, סיירת ביטחון עירונית ויחידת החילוץ וההצלה העירונית. "זהו יום הוקרה לאנשי כוחות הביטחון, שבזכותם אנחנו ישנים בשקט", מדגיש בן סעדון. "כבר הרבה זמן רצינו להרים את היום הזה יום ביטחון הקהילתי. אנחנו לא רואים את הביטחון ביום-יום, אבל במבחנים של פיקוד העורף אנחנו מקבלים ציונים גבוהים".


אנשי כוחות הביטחון - מודיעין מוכנות לחירום (צילום: פרטי)

אילן בן סעדון (באמצע) ואנשי כוחות הביטחון במודיעין (צילום: פרטי)


"בזמן אמת וברגע האמת לפיקוד העורף לא יהיה את הזמן להגיע וכך גם לא יהיה מספיק כוח אדם לטפל בעיר, ובתרגיל כל המתנדבים הללו הוצגו", ממשיך ומספר בן סעדון, "עבודת הצוות מחממת את הלב. אתה רואה את האנשים שברגע האמת מצילים חיים".


יום הביטחון הקהילתי במודיעין (צילום: דוברות אילן בן סעדון)

יום הביטחון הקהילתי במודיעין (צילום: דוברות אילן בן סעדון)


בנוסף, בן סעדון מכריז כי הוא פועל להגדיל את תקציב הביטחון בעיר, שעומד כיום על כ-15 מיליון שקלים. "השאיפה היא להגדיל את תקציב הביטחון שעומד על 15 מליון שקלים – העיר גדלה ואיתה תקציב הביטחון. בכל הקשור לטיפול השוטף – בכוונתנו לרכוש טכנולוגיה לטובת הביטחון בעיר, שתעזור לנו לשמור על התושבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שוב אנחנו רואים שיושבים בעירייה לא רואים
    את התושבים ממטר!!! עיר בת 25 עם בעיות של עיר בת 60 !!! תחבורה ציבורית מתפקדת חלקית ומערכות בקריסה!! חוץ מהכיסא מה חשוב לראש העיר ???
    אבל הי עוד 3-4 שנים יש בחירות ושוב ירדו לעם הנבחרים בעירייה.
    מודיעין נבנתה על ססמאות כמו כל העיירות הסמוכות . בושה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר