ימבוס - אוטובוס השבת במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ימבוס - אוטובוס השבת במודיעין בקיץ שעבר (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

אוטובוס השבת של מודיעין – ימשיך לפעול לכל אורך ספטמבר

קו ההסעות "ימבוס" לחוף הים ולסינמה סיטי בראשון לציון, ימשיך לפעול בכל סופי השבוע של חודש ספמטבר; מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעירייה לטם גל: "הצעירים שלנו מצביעים ברגליים ומגיעים כל שבת לקו ההסעות המיוחד שסידרנו להם בשיתוף 'נוע תנוע'"

פורסם בתאריך: 4.9.19 07:42

ממשיכים את ההצלחה: הקו המצליח "ימבוס" ממשיך את פעילותו בסופי השבוע גם בחודש ספטמבר. קו ההסעות המיוחד של העירייה, מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים ואגודת "נוע תנוע", ימשיך לפעול ולהסיע בני הנוער לחוף הים פלמחים ולסינמה סיטי בראשון לציון ובחזרה, בימי שבת בבוקר במהלך החודש הנוכחי, עד ליום שבת ה-21.9.19.

בעקבות ההצלחה שרשם קו ההסעות המיוחד במהלך חודשי הקיץ, ולאור בקשותיהם של בני הנוער והוריהם להאריך את השירות, הוחלט השבוע להמשיך את פעילות ה'ימבוס'. מטרת המהלך היא לאפשר לצעירי העיר ליהנות מהשבתות החמות האחרונות של הקיץ בחוף הים, היעד הפופולרי של רוב נוסעי 'נוע תנוע', בעלות סמלית של כ-10 שקלים לכיוון.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


תחנות בהם עוצר הקו יישארו ללא שינוי, והקו המיוחד יאסוף נוסעים משלוש התחנות הקבועות לפי המסלול הבא: בשעה 11:30 הקו יצא מהתחנה שבצומת הרחובות דם המכבים ושדרת החשמונאים (ליד עזריאלי פאלאס), משם הוא ימשיך לכיכר התחבורה ליד שער "ארומה" בקניון, לתחנה בצומת שבין שדרת יצחק רבין לשדרת החשמונאים, ואז לכיוון כביש 443. משם ימשיכו הנוסעים לבילוי בחוף הים פלמחים או ב"סינמה סיטי" בראשון לציון, כאשר האוטובוס חזרה יוצא בשעה 17:00 מ"סינמה סיטי", חוזר לחוף ומשם עושה את דרכו חזרה למודיעין. פרטים נוספים על הנסיעה ניתן למצוא באתר העירייה ובאתר עמותת סחלבים.

"היו בקשות מבני הנוער שהם רוצים להמשיך", מספר ל"כל העיר" גורם בעמותת סחלבים. "בספטמבר עדיין יש שבתות עם מזג אוויר חם. אומנם בחודש ספטמבר התחילו את הלימודים, אבל אין שום סיבה שלא ייסעו לים בימי שבת, המהלך מבורך ולא נתקלנו בהתנגדות".


ימבוס - אוטובוס השבת במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

ימבוס – אוטובוס השבת של מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל, מוסיפה כי "שמחנו לראות לאורך הקיץ את בני הנוער והצעירים שלנו מצביעים ברגליים ומגיעים כל שבת לקו ההסעות המיוחד שסדרנו להם בשיתוף אגודת 'נוע תנוע'. אני מזמינה את כולם לעקוב אחר הפעילות השנתית שלנו ברשתות החברתיות ובאתר".

כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", היוזמה יצאה לפועל על ידי עיריית מודיעין, בשיתוף אגודת "נוע תנוע", לאחר פגישה שהתקיימה בעבר בין ראש העיר חיים ביבס לבין יושב ראש מועצת הנוער איתי מיכאלי. 'ימבוס' החל לפעול החל מה-15.6.19, ומאז הוא מסיע את בני הנוער במודיעין-מכבים-רעות לחוף הים פלמחים ולסינמה סיטי בראשון לציון, מידי שבת בבוקר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר