איתי מיכאלי, יו"ר מועצת התלמידים במודיעין, חברי מועצת התלמידים של מודיעין ביום חילופי השלטון בשנה שעברה (צילומים: פרטי, דוברות העירייה)

יו"ר מועצת התלמידים: "מאחל לכולם שיוציאו את המיטב מעצמם"

שנת הלימודים תש"פ יצאה לדרך - בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מברך יו"ר מועצת התלמידים העירונית איתי מיכאלי את תלמידי העיר, אך גם מותח ביקורת על פעילות המועצות הבית ספריות

פורסם בתאריך: 1.9.19 11:46

שנת הלימודים תש"פ יצאה הבוקר לדרך ואלפי תלמידים במודיעין מכבים רעות הגיעו לבתי הספר ברחבי העיר כדי להתחיל עוד שנה חדשה. מועצת התלמידים העירונית מוכנה גם היא לקראת השנה החדשה, וכבכל שנה יו"ר המועצה איתי מיכאלי מאחל לכל התלמידים הצעירים והבוגרים בעיר "להוציא את המיטב שהם מסוגלים מעצמם".

בראיון מיוחד ל"כל העיר מודיעין" אומר מיכאלי "אני מברך את כל התלמידים במודיעין מכבים רעות שעולים כיתה, ומאחל לכולם שיוציאו את המיטב שהם מסוגלים מעצמם". עוד הוא מוסיף כי "חשוב לזכור שבית ספר זה לא הכל, ובשאר הזמן כדאי גם להתנדב ולעשות דברים טובים לעצמנו אחרי שעות הלימודים, כי רק על ידי שילוב בין השניים אפשר להגיע להצלחה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין


שנת הלימודים הנוכחית מרגשת במיוחד עבור יו"ר מועצה התלמידים, שכן זו שנתו האחרונה במערכת החינוך. מיכאלי, שהתחיל הבוקר את כיתה י"ב, מנצל את הבמה כדי לספר על ההתרגשות הרבה. "נורא מרגש להגיע לשנה האחרונה קצת בשוק כמו כל החברים שלי שעולים לי"ב. נורא מרגש, נורא מפתיע. השנה נצא גם למסע לפולין ונעשה דברים מעצימים ומשמעותיים נוספים שקורים בכיתה י"ב, אז כמובן שלצד כל ההתרגשות יש גם הרבה תחושת כבוד להגיע לשנה אחרונה".

במקביל לשנת לימודיו האחרונה, מיכאלי נכנס גם לשנתו האחרונה כיו"ר מועצת התלמידים. "זו השנה האחרונה שלי כיו"ר מועצת תלמידים העירונית וזה בלתי נתפס ומאוד מאוד מרגש. אני במועצה העירונית מכיתה ט' ובמועצה הבית ספרית מכיתה ה'", הוא מציין ומוסיף כי "יש עוד בחירות שצריך לעבוד מחדש כי אני מתכוון להתמודד לקדנציה שנייה כיו"ר. פתאום, אתה הבוגר במועצה, ואתה צריך לשים לב לדברים מנקודת מבט בוגרת יותר. תפקיד היו"ר, כך אני מרגיש, מקנה לי המון כלים לחיים, נותן לי המון הזדמנויות לפתח דברים עבור בני הנוער, לקדם פרויקטים שהמועצה עושה ולהיחשף לדברים חשובים כאלה. עבורי, זה תמיד כיף לתת לאחר ולהרגיש משמעותי".

איתי מיכאלי, יו"ר מועצת התלמידים במודיעין (צילום: פרטי)

איתי מיכאלי, יו"ר מועצת התלמידים במודיעין (צילום: פרטי)

ומה מצפה לבני הנוער בעיר בשנה הקרובה? לדברי מיכאלי, לא מעט. בין היתר, בחול המועד סוכות תערך מסיבת סוכות עם תקליטנים, לקראת השנה האזרחית החדשה יערך אירוע הסטנדאפ השנתי לבני הנוער. אירוע נוסף שחשוב למועצת התלמידים העירונית הוא יריד ההתנדבות, שלגבי מדגיש מיכאלי כי "מדובר באירוע שמלווה בהרצאות על התנדבות ונתינה לקהילה אחד הימים המשמעותיים שהמועצה עושה. תלמידי י"א-י"ב יוכלו למצוא לעצמם מקום התנדבות ויוכלו לתרום לחברה".

האם לדעתך בתי הספר עדיין רלוונטיים?
"כן, חד משמעית. מצד אחד אני מסכים שמערכת החינוך צריכה לעבור שינויים, בין היתר בדרך בה מודדים ומעריכים את התלמידים, מכיוון שמרבית המבחנים ושיעורי הבית אינם מתאימים עוד לתקופה של היום. מצד שני, לבית הספר יש מקום משמעותי עבורנו, בני הנוער, הן מבחינה חברתית והן מבחינת הרחבת יכולותינו ולמידת דברים חדשים. כתלמיד שעולה כעת לכיתה י"ב, אני יכול להגיד שהרבה דברים שאני יודע הגיעו מבית הספר".

חברי מועצת התלמידים של מודיעין ביום חילופי השלטון בשנה שעברה (צילום: דוברות העירייה)

חברי מועצת התלמידים של מודיעין ביום חילופי השלטון בשנה שעברה (צילום: דוברות העירייה)

הבעיה העיקרית איתה עומדת להתמודד המועצה העירוני השנה לדבריו של מיכאלי, היא פעילותן של המועצות הבית ספריות: "חלק ממועצות התלמידים בבתי הספר לצערי לא עובדות עד הסוף, לבתי הספר לא באמת אכפת. בתי הספר משתמשים בזה רק למסיבות ולא מעבר, ואנחנו כמועצת תלמידים עירונית רואים בזה משהו שדורש טיפול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


"הוקם צוות במועצה העירונית שמטרתו להרכיב את המועצות הבית ספריות כמו שאנחנו חושבים שהן צריכות להראות ואנחנו עובדים על זה", מספר מיכאלי על התחלת הפתרון, שנמצא בפיתוח בימים אלה. "בהמשך, בשיתוף מחלקת הנוער והצעירים נוכל לעבוד מול הנהלות בתי הספר כדי לממש את הצרכים של התלמידים ולא לבזבז את החשיבות האדירה של מועצה בית ספרית".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר