הגבעות הדרומיות - מודיעין (צילום: אביטל יוגב, החברה להגנת הטבע)
(צילום: אביטל יוגב, החברה להגנת הטבע)

"הטבע הפורח בעירנו היה חסר לנו": היום – החוויה המודיעינית בגבעות הדרומיות

במסגרת חידוש סיורי החוויה המודיעינית - היום, חמישי, 11.6, ייערך טיול בגבעות הדרומיות, במהלכו ילמדו המשתתפים על יונקי הלילה באזור

פורסם בתאריך: 11.6.20 08:09

היום, חמישי, 11.6.20, ייערך סיור עששיות בגבעות הדרומיות על יונקי הלילה, במסגרת סיורי החוויה המודיעינית שחזרו לפעילות. ההדרכה תעסוק בחושים המתחדדים בלילה, בעטלפים וחיות אחרות שמתעוררות לפעילות כשאנו מתחילים לפהק ורוצים לישון. נקודת המפגש – בכיכר השוטר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר מודיעין", סיורי החוויה המודיעינית התחדשו לפני כשבועיים, תחת הגבלות הקורונה. הסיורים, כמדי שנה, היו אמורים להיערך בחודשים מרץ ואפריל, בשיא הפריחה, אך אלו בוטלו בשל משבר הקורונה. כעת, החליטו העירייה והחברה להגנת הטבע להחזיר את הסיורים שייערכו מדי יום חמישי בשעות הערב עד סוף חודש יוני. תוכנית הסיורים מותאמת לכל המשפחה ומומלץ להביא משקפת, פנס, נעליים סגורות ומים.

בחברה להגנת הטבע מדגישים כי בסיורים עצמם יש לעטות מסכות מגן (ילד מתחת לגיל 7 אינו חייב) ולשמור מרחק של שני מטרים האחד מן השני. כל קבוצה תכיל עד 30 משתתפים.

מחזיק תיק מורשת שמעון גואטה מוסר כי "אני חושב שיותר מהכל בתקופה בה היינו בהסגר, היה חסר לנו הטבע הפורח הסובב את עירנו, ולפיכך אני שמח שהצלחנו להחזיר את סיורי החוויה המודיעינית בסימן סיורי עששיות באתרי הטבע היפים שלנו ואני מזמין את התושבים לצאת מהבתים, להירשם וליהנות ביחד מהסיורים המיוחדים".

בשבוע הבא, 18.6, ייערך סיור מרתק בגבעת שר ובבית הכנסת החשמונאי העתיק. סדרת הסיורים תיחתם ב-25.6 בגבעת התיתורה, העשירה בסיפורי היסטוריה עם מערות, בתי בד ומבצר. לסיורים יש להירשם מראש במוקד העירייה 08-9726020. כרטיס לבודד – 20 שקלים. למשפחה בת 4 נפשות – 50 שקלים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר