החוויה המודיעינית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
החוויה המודיעינית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החוויה המודיעינית – חידוש הסיורים תחת הגבלות הקורונה

השבוע חידשו העירייה והחברה להגנת הטבע את הסיורים המודרכים למשפחות - 'החוויה המודיעינית', שיתקיימו בכל יום חמישי בשעות הערב עד סוף חודש יוני

פורסם בתאריך: 22.5.20 07:35

סיורי החוויה המודיעינית התחדשו השבוע, תחת הגבלות הקורונה. הסיורים, כמדי שנה, היו אמורים להיערך בחודשים מרץ ואפריל, בשיא הפריחה, אך אלו בוטלו בשל משבר הקורונה. כעת, החליטו העירייה והחברה להגנת הטבע  להחזיר את הסיורים שייערכו מדי יום חמישי בשעות הערב עד סוף חודש יוני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הסיורים המודרכים יצאו לדרך אתמול, יום חמישי, 21.5, בשעות הערב הקרירות, בין השעות 19:00 עד 21:00. תוכנית הסיורים מותאמת לכל המשפחה ומומלץ להביא משקפת, פנס, נעליים סגורות ומים.

בעירייה מדגישים כי "בהתאם להנחיות משרד הבריאות, יענו המשתתפים על הצהרת בריאות בטרם יוצאים לסיור. בסיורים עצמם מדגישים בחברה להגנת הטבע, יש לחבוש מסכות (ילד מתחת לגיל 7 אינו חייב) ולשמור מרחק של שני מטרים האחד מן השני. כל קבוצה תכיל עד 30 משתתפים.

ב-4.6 ייערך טיול ביער בן שמן. במהלכו ילמדו המשתתפים על ציפורי הלילה, יקשיבו לקולות הקסומים ויחפשו את היצורים הממלאים את היער בחיים בשעות החשיכה. נקודת המפגש בתחנת הדלק "דלק" בסוף השדרה המרכזית, ליגד סנטר.

שבוע לאחר מכן, ב-11.6 יערך סיור עששיות בגבעות הדרומיות על יונקי הלילה. ההדרכה תעסוק בחושים המתחדדים בלילה, בעטלפים וחיות אחרות שמתעוררות לפעילות כשאנו מתחילים לפהק ורוצים לישון. נקודת מפגש בכיכר השוטר.

ב-18.6 ייערך סיור מרתק בגבעת שר ובבית הכנסת החשמונאי העתיק. בין היתר יעסוק הסיור בשרידים הקדומים וההיסטוריה של העיר והגבעה. מקום מפגש בחניה של בית הכנסת החשמונאי העתיק.

סדרת הסיורים תיחתם ב-25.6 בגבעת התיתורה, העשירה בסיפורי היסטוריה עם מערות, בתי בד ומבצר. שם יכירו המשתתפים את אורח חייהם של בני המקום וסיפורה של הגבעה. נקודת מפגש בכניסה לגבעה מכיוון רחוב כליל החורש.

מחזיק מורשת שמעון גואטה: "אני חושב שיותר מהכל בתקופה בה היינו בהסגר, היה חסר לנו הטבע הפורח הסובב את עירנו, ולפיכך אני שמח שהצלחנו להחזיר את סיורי החוויה המודיעינית בסימן סיורי עששיות באתרי הטבע היפים שלנו ואני מזמין את התושבים לצאת מהבתים, להירשם וליהנות ביחד מהסיורים המיוחדים".

אביטל יוגב, מנהלת קהילת מודיעין והסביבה בחברה להגנת הטבע, מוסיפה ומוסרת כי "יוצאים מהקורונה אל הטבע בשעות הערב הקרירות אחרי שבועות ארוכים של סגר, אנחנו מאושרים סוף סוף לצאת הטבע הפתוח והבטוח, כמובן לפי הנחיות משרד הבריאות ולנשום אוויר נקי. הטבע המיוחד של אזור מודיעין שוקק חיים גם בלילה, ואנו מזמינים את הציבור להצטרף אלינו לסיורים מרתקים בשעות הערב לכל המשפחה".

לסיורים יש להירשם מראש במוקד העירייה 08-9726020. כרטיס לבודד – 20 שקלים. למשפחה בת 4 נפשות – 50 שקלים.


סיורי עששיות אל תוך הלילה - החוויה המודיעינית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

סיורי עששיות אל תוך הלילה – החוויה המודיעינית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)



רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר