פארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

פארק ענבה בחול המועד סוכות: מופע מזרקות לכל המשפחה

בחג סוכות ייערכו בפארק מופעי מזרקות בין השעות 18:00-10:00; בחול המועד תתוגבר האכיפה לשמירת הסדר והניקיון במתחם

פורסם בתאריך: 10.10.19 08:28

פארק ענבה עומד להפוך בחג סוכות הקרוב לאחד ממוקדי המשיכה של מודיעין, עם מופעי מזרקות לכל המשפחה שיתקיימו לאורך כל ימות החג וחול המועד. העירייה הודיעה כי בנוסף להפעלת המזרקות עבור מבקרי הפארק, תתוגבר אכיפת הפקחים בשטחו, במטרה למנוע לכלוך במרחב הציבורי.

כבכל שנה, גם בחג הקרוב צפוי פארק ענבה להתמלא במאות חוגגים תושבי העיר ובמבקרים רבים מחוצה לה, המחפשים היכן לבלות עם משפחתם וילדיהם. כדי להימנע מבעיות של לכלוך וחוסר סדר שקרו בעבר בימים בהם הפארק היה עמוס, מינהלת "אופק" של העירייה האחראית על תפעולו ואחזקתו של הפארק הודיעה כי הפעם היא נערכת מראש למספר המבקרים הגבוה במתכונת מתוגברת.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


שעות ההפעלה של מופעי המזרקות הן להלן: בערב חג סוכות, 13.10, יפעלו המזרקות מהשעה 10 בבוקר עד 6 בערב, ואלו יהיו שעות פעילותן גם בחג הסוכות למחרת. בחול המועד, בין התאריכים 15 באוקטובר עד 18 באוקטובר, יפעלו המזרקות מהשעה 10 בבוקר עד 6 בערב. ביום שבת, 19.10, יפעלו המזרקות מהשעה 10 בבוקר עד 7 בערב. ביום ראשון 20.10, הושענא רבה, 10 בבוקר עד 6 בערב וכך גם, בשמיני עצרת ובאיסרו חג (21-22/10) שיחולו לאחר מכן.


המזרקות בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

המזרקות בפארק ענבה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


בנוסף להגברת הפיקוח והשיטור העירוני שיבצעו סיורים יזומים בפארק על מנת לאכוף את הסדר והניקיון, שעות הפתיחה של פארק ענבה במהלך חול המועד סוכות בין התאריכים 15-21/10 (כולל) ישתנו מעט כך שהפארק ייפתח החל מהשעה 10 בבוקר, על מנת לאפשר לעובדי הניקיון לנקות אותו משאריות הלילה ולהעניק לאורחיו ביום הבא בילוי נעים ונקי. כמו כן, העירייה מעודדת את התושבים עצמם לשמור על ניקיון, וכמדי חג תחלק מינהלת 'אופק' שקיות אשפה בכניסה לפארק כדי לעזור לציבור לשמור על ניקיונו.

לקראת החג, מנהלת אופק מוסרת לציבור כי חל איסור מוחלט להבעיר אש בשטחי הפארק או לדוג דגים באגם שנמצא בו. כמו כן בעירייה מזכירים כי החניונים הסמוכים לפארק, חניון פארק ענבה והחניון בקצה שדרות עמק זבולון מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה", מציעים חנייה ללא תשלום לתושבי העיר שברשותם תווי חניה. למבקרים ולמי שאין ברשותו תו חנייה, החניה חניונים הללו בתשלום של 2.81 ₪ עבור כל שעה, בהתאם להוראות השילוט שבחניונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר