בית ספר "חופים" - ממלכתי, בשכונת נופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)
בית ספר "חופים" - ממלכתי, בשכונת נופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)

הרישום למוסדות החינוך במודיעין: שני בתי ספר חדשים ייפתחו בנופים

השבוע האחרון להליך ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"א: מינהל החינוך בעירייה ערך שני מפגשי הסברה להורים בשכונת נופים על פתיחת שני בתי הספר החדשים בשכונה

פורסם בתאריך: 10.2.20 07:54

תהליך הרישום למוסדות החינוך במודיעין לשנת הלימודים תשפ"א צפוי להסתיים בעוד כשבוע – יום ראשון, 16.2. על פי נתוני העירייה עד כה נרשמו כ-65 אחוזים מילדי העיר. הורים שעדיין לא רשמו את ילדיהם למוסדות החינוך, יצטרכו להזדרז ולהשלים את הרישום כבר בימים הקרובים. כפי שפורסם, השנה תהליך הרישום למוסדות החינוך בעיר הוא הליך מקוון בעיקרו, בנוסף הורחבה השנה יכולת בחירת ההורים בין מוסדות החינוך השונים בעיר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


בתוך כך, על פי עיריית מודיעין, בשכונת נופים צפויים להיפתח בשנת הלימודים הקרובה שני בתי ספר יסודיים חדשים: ממלכתי וממלכתי דתי. בניית בית הספר היסודי – ממלכתי צפויה להסתיים בתקופה הקרובה ובית הספר ייפתח כבר בשנת הלימודים תשפ"א. בית הספר הממלכתי דתי צפוי להיפתח גם הוא בשנה הקרובה, אך מכיוון שבניית מבנה בית הספר אינה צפויה להסתיים עד לראשון בספטמבר, בית הספר צפוי להתארח בשנתו הראשונה בתוך מבנה בית ספר אחר.

את פרטי התוכניות פירט מינהל החינוך של עיריית מודיעין בשני מפגשי הסברה עבור תושבי שכונת נופים החדשה. מפגש אחד עבור הורים השולחים את ילדיהם לחינוך הממלכתי, והשני עבור הורים מהחינוך הממלכתי-דתי. במסגרת המפגש הוצגה להורים מערכת החינוך העירונית ותכנון מוסדות החינוך שיוקמו בשכונה.


הדמית בית ספר ממלכתי דתי שכונת נופים (הדמיה: דוברות עיריית מודיעין)

הדמית בית ספר ממלכתי דתי שכונת נופים (הדמיה: דוברות עיריית מודיעין)


על פי התכנית, ייפתח בשכונת נופים, בשנת הלימודים הקרובה – תשפ"א, בית הספר היסודי הממלכתי "חופים", אשר נמצא בשלבי סיום של עבודות הבנייה. בית הספר יכיל 18 כיתות לימוד, ובפני ההורים הוצגו תמונות בנייה מהשטח, לצד הדמיות. בעוד כשנתיים, בשנת הלימודים תשפ"ב, ייפתח בשכונה גם בית הספר הממלכתי-דתי שיכיל 24 כיתות לימוד. בית הספר, הנמצא בשלבי תכנון מתקדמים אשר הוצגו בפני ההורים יחד עם הדמיות, יקבל מענה זמני כבר בשנת הלימודים הקרובה – תשפ"א, על ידי כך שיתארח במוסדות חינוך אחרים בשנה זו. במנהל החינוך מסבירים כי המקום המארח ייבחר לאחר קבלת כל הנתונים של מספר הנרשמים. כך גם לגבי מספר הגנים שייפתחו בשנת הלימודים הקרובה. בתכנון, צפויים להיות ברחבי השכונה 16 כיתות גן, וכבר בשנה הקרובה ייפתחו גנים בהתאם לתמונה הרחבה שתתקבל ממספר הנרשמים. עוד הוצג בפני ההורים תכנונו של בית הספר העל – יסודי בשכונה, אשר יכיל 42 כיתות לימוד, וצפוי להיפתח בשנים הקרובות.


כנס הסברה בחינוך, שכונת נופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)

כנס הסברה בחינוך, שכונת נופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין)


בנוסף, נערך מפגש מיוחד עבור הורים שילדיהם נכנסים לראשונה לגני העירייה. זו השנה השלישית שהעירייה עורכת מפגש שכזה – אליו הגיעו כ-120 הורים. במפגש השתתפו ראש מנהל החינוך, בתיה שוכן -אורבוך, השירות הפסיכולוגי החינוכי, רכזת רשותית של תכנית הצהרונים, הפיקוח על גני הילדים ממשרד החינוך ונציגות של הגננות והיועצות בגנים. בפני ההורים הוסבר על מערכת החינוך העירונית, על העשייה החינוכית בגנים ועל סדר היום בגן ותהליכי המוכנות הרגשיים שיש לעשות בבית לצורך הסתגלות מיטבית ורכישת עצמאות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר