מרחב הלימוד החדש בבית הספר היסודי אבני חן (צילום: דקל אבו)
מרחב לימוד בבית הספר היסודי אבני חן (צילום: דקל אבו)

בתי הספר והצהרונים במודיעין – נפתחה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"א

הרישום לבתי הספר, לגנים ולצהרונים במודיעין נפתח אתמול, שני - החידוש השנה: הורחבו אפשרויות הבחירה של הורים לילדים העולים לכיתה א' ולגני החובה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 28.1.20 07:39

השבוע החלה ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"א – החל מאתמול, שני, 27.1, ניתן להירשם לבתי הספר, לגנים ולצהרונים במודיעין.

בהמשך לפרסום ב"כל העיר מודיעין" – השנה לראשונה יורחבו אפשרויות הבחירה של ההורים בין בתי הספר והגנים השונים בעיר. מטרת הרחבת אפשרויות הבחירה לעולים לגן חובה ולכיתות א' היא לאפשר להורים לבחור את מוסדות החינוך בהם הם מעדיפים שילדיהם ילמדו בבית הספר היסודי ובמתחם גני חובה, תוך מתן שוויון הזדמנויות לכלל אוכלוסיית ההורים. יש לציין כי חלק משלב הבחירה הינו בחירה בין מוסד באזור המגורים או בשיוך על פי עקרון הרצפים לבין בחירה מכלל המוסדות המצויים ברחבי העיר. "בהקשר זה" מדגישים במינהל החינוך כי "מדובר בבחירה מבוקרת שבה מנגנון ויסות עירוני יופעל במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב ראשית כל במרחק מהמוסד החינוכי, ולאחר מכן בשיקולים פדגוגיים, משפחתיים ואחרים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הרישום למוסדות החינוך מבוצע, כמו בכל שנה, באמצעות אתר העירייה עד ל-16.2.20. הרישום מתבצע עבור ילדים העולים לגני הקדם חובה, לגני החובה לכיתות א' ולכיתות ז' בבתי הספר העל יסודיים ממ"ד.

כאמור, במקביל לרישום המקוון למוסדות החינוך בעיר, נפתח גם הרישום לצהרונים של עמותת סחלבים – באתר העמותה. הצהרונים יפעלו חמישה ימים בשבוע, בימים א'-ה', בגני הילדים בין השעות 17:00-14:00 ובכיתות א' ו-ב' בבתי הספר בין השעות 17:00-12:45. בנוסף, במהלך ימי חופשות החגים יפעלו הצהרונים בין השעות 16:00-7:30, בהתאם ללוח החופשות שיפורסם בתחילת השנה.

בעירייה מדגישים השבוע כי "הרישום לצהרון מותנה בהסדרת התשלום לעמותה וכי במידה ולא יבוצע רישום לצהרון, התלמיד ישובץ למסגרת ללא צהרון".

מחזיק תיק החינוך סגן ראש העיר מויש לוי (שחר עושים חינוך) מוסר: "הרישום למוסדות החינוך השנה מביא לידי ביטוי בחינה עצמית מתמדת שלנו על מנת לשפר את פעילות המערכת ככל שניתן. השנה יזמנו שינויים שנבעו מבדיקת רצון הורים לתלמידים שעולים לגן החובה ולכיתה א' והם כוללים בחירה רחבה יותר לילדי גן חובה וכיתה א', והקלה בתהליך הבירוקרטי של רישום של תושבים חדשים בעיר והורים לילדים שאינם גרים יחד. אנחנו מבינים שלא ניתן להיענות לכל הבקשות של כל ההורים, אך נעשה כמיטב יכולתנו כדי לנסות עד כמה שניתן לתת את המענה הטוב ביותר. אני מאחל לכולנו שנת לימודים מלאה בלמידה מעשירה, בערכים טובים ובהרבה הנאה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר