אייל כהן, כיתה (צילומים: ורד פיצ'רסקי, פרטי)
אייל כהן, כיתה (צילומים: ורד פיצ'רסקי, פרטי)

יו"ר הנהגת ההורים ל"כל העיר מודיעין": "ההחלטה לבטל את הלימודים היא מעשה נבון"

בעקבות המצב הביטחוני - העירייה החליטה הערב כי גם מחר, רביעי, יבוטלו הלימודים במודיעין; בשיחה עם "כל העיר מודיעין" אומר אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים: "חשוב להתעדכן בבוקר ולבדוק מה הוחלט כי ברגע אחד המצב יכול לחזור לשגרה"

פורסם בתאריך: 12.11.19 20:31

עיריית מודיעין הודיעה הערב, שלישי, כי הלימודים מחר, רביעי, במודיעין יבוטלו וזאת על רקע ירי הטילים על העיר מוקדם יותר היום – בהמשך למצב הביטחוני.

בהודעה שהוציא לתושבים ראש העיר מודיעין מכבים רעות חיים ביבס מצוין בין השאר כי "בהתאם להנחיות פיקוד העורף, מערכת החינוך בעיר, נכון לשעה זו, לא תפעל מחר ופעילויות של עמותת סחלבים לא יתקיימו".

"עם זאת", מוסיף ביבס, "הערכת מצב תתקיים בשעות הבוקר המוקדמות ובהתאם לכך נוציא הנחיות ועדכונים. אני שב ומדגיש כי עלינו להמשיך ולפעול על פי הוראות פיקוד העורף ועם השמע אזעקה יש להכנס למרחב מוגן ולהמתין שם עשר דקות.  בשמי ובשם כל תושבי העיר אני מחזק את ידי לוחמי צה"ל וכוחות הבטחון".

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מתייחס אייל כהן, יו"ר הנהגת ההורים במודיעין, לביטול הלימודים היום, שלישי, על רקע המצב הביטחוני. "לפי הודעת ראש העיר חיים ביבס לא מתקיימים מחר לימודים במוסדות הלימוד בעיר. אנחנו כפופים ונשמעים להנחיות פיקוד העורף, במידה ויהיה שקט בעיר ויאפשרו לעירייה להפעיל את מוסדות הלימוד נפעל בהתאם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


"הנהגת ההורים נמצאת בקשר הדוק עם ראש העיר, קב"ט העירייה, ומינהל החינוך", מוסיף כהן. "כרגע ההחלטה היא לא מקומית אלא ארצית. אנחנו נשמעים להוראות ולגורמים הרלונטיים, חשוב להתעדכן בבוקר ולבדוק מה הוחלט כי ברגע אחד המצב יכול לחזור לשגרה. בסופו של דבר ראינו כי ההחלטה לבטל את הלימודים היא מעשה נבון, בשל הרקטות שנורו בשמי מודיעין – לא סתם הנחו את התושבים להישאר בבתים".

כזכור, הטילים נורו לעבר מודיעין בשעה 10:15 – התושבים נכנסו למרחבים המוגנים. מערכת כיפת ברזל הופעלה ויירטה שני טילים.

יש לציין כי משרד החינוך החל להפעיל מוקד תמיכה פסיכולוגי לתלמידים, שמעניק ייעוץ פסיכולוגי לתלמידים, הורים ועובדי הוראה, על רקע המצב הביטחוני. המוקד מאויש על ידי מומחיות ומומחים למצבי לחץ וחירום. הקו יפעל היום, שלישי, עד השעה 22:00; מחר, רביעי, הקו יפעל החל מ-7:00 ועד 22:00. מספר הטלפון של המוקד: 1800-811-211

מוקדם יותר ציינו בעיריית מודיעין כי "מודיעין נחשבת לאחת הערים הממוגנות ביותר בישראל. חלק מהבתים במכבים ורעות נבנו גם כן עם ממ"ד פרטי, אך רובם מסתמכים על מקלטים ציבוריים הנמצאים ברובע".



לפי מפת ההגנה של פיקוד העורף לתושבי מודיעין מכבים רעות יש זמן התרעה של כ-90 שניות להגיע למרחב מוגן בהישמע אזעקת צבע אדום. העדיפות הראשונה היא להיכנס לממ"ד הביתי, מרחב מוגן דירתי, ולשהות בו עשר דקות לאחר השמע האזעקה. במידה ויש תושבים הנמצאים מחוץ לבית בעת האזעקה מומלץ להגיע למרחבים מוגנים הנמצאים במרכזים המסחריים או להיכנס לבניינים ולעלות בחדר המדרגות לקומה השנייה ולהמתין שם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר