עירוני ג' (צילום: מודיעין חופשית)
עירוני ג' (צילום: מודיעין חופשית)

הסערה בעירוני ג' – יו"ר הנהגת ההורים נגד חבר המועצה שחר מי-און

בהמשך לסערה סביב כיתת המתמטיקה לתלמידות והמאבק נגד מדידת אורך המכנסיים לבנות - יו"ר הנהגת ההורים בעירוני ג' יוצא נגד חבר המועצה שחר מי-און: "הוא פנה לרשתות החברתיות בצורה לא הולמת שפגעה בבית הספר"; מי-און בתגובה: "הוא עושה לי שיימינג"

פורסם בתאריך: 8.9.19 17:02

הסערה בעירוני ג' – יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר אורי ביגמן יוצא נגד חבר המועצה שחר מי-און (יש עתיד). בפוסט שפרסם ביגמן אתמול (שבת) בדף הפייסבוק "מודיעין שלנו", הוא כותב בין השאר למי-און: "צר לי שהפוסטים הועלו לשם קידום מטרותייך האישיות כאשר הנושאים שבמחלוקת לא נסובים כלל על ענייני דת או הדתה".


הפוסט של אורי ביגמן

 


כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר מודיעין" – בעירוני ג' נפתחה השנה תוכנית חדשה ללימודי מתמטיקה המקדמת כיתה נפרדת לבנות במגמת 5 יחידות. המהלך השנוי במחלוקת עורר גל של תגובות.

בשיחה עם "כל העיר מודיעין" מספר ביגמן כי "קיימת בעיה לימודית ארצית של נשירת בנות יותר מבנים בלימודי 5 יחידות מתמטיקה, ובית הספר בחר לערוך פיילוט הפרדה מגדרית. חשוב לציין שבתוך כל השיח והמחלוקת – בסוף ההחלטה היא אפילו לא של הנהגת ההורים אלא רק של הורי התלמידות עצמן".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


נושא מחלוקת נוסף שבו לטענת ביגמן הנהגת ההורים מעורבת עוסק בקוד הלבוש בבית הספר, וזאת על רקע המאבק הארצי נגד מדידת מכנסיים לתלמידות. "ישנה מחלוקת בין ההנהלה להורים", מספר ביגמן, "לפי התקנון גם הבנים וגם הבנות צריכים ללכת עם מכנסיים שמגיעים עד אמצע הירך – אך לבנות אין מכנסיים הולמים ומחמיאים באורך הזה, והן נאלצות להגיע עם מכנסים ארוכים. ההורים לא מוכנים לקבל את זה כי זה לא שוויוני". לדבריו, המחלוקת נמצאת בדיונים והציפייה היא שההורים וההנהלה יגיעו לפשרה ביניהם.


שחר מי און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

שחר מי און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


בשיחה עם "כל העיר מודיעין" טוען ביגמן כי "שחר מי-און פנה לרשתות החברתיות בצורה לא הולמת שפגעה בבית הספר ומזלזלת בחלק מהערכים, ולכן ביקשתי ממנו להניח לנו לפתור את הבעיות שלנו בדרכים שלנו. הוא רק הפריע, הוא עורר התלהמות".

מנגד, מי-און מגיב לביקורת של יו"ר הנהגת ההורים ובשיחה עם "כל העיר מודיעין" הוא טוען: "הוא פשוט עשה לי שיימינג, הוא מתלונן על התנהלות ברשתות והוא עצמו העלה עלי פוסט עם ביקורת במקום לפנות אלי, וזה מוסר כפול".

"אני שליח ציבור, והציבור, ההורים והתלמידים, פנו אלי והגבתי בהתאם לתפיסת עולמי", מדגיש מי-און, "יש לו (לביגמן, ש"ר) סיבות פוליטיות כאלו ואחרות ולכן הוא תקף אותי ואת מפלגתי (מפלגת "יש עתיד", ש"ר), אבל הוא קצת התבלבל. אני לא כתבתי שום פוסט בנושא ההפרדה במתמטיקה אבל הוא בחר להתלהם בי. אני קורא לו להתנצל על מה שכתב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר