יוגה בפארק בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
יוגה בפארק בשנה שעברה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

משרד הבריאות יממן יוזמות לקידום אורח חיים בריא במודיעין

העיר הצטרפה למיזם 'אפשריבריא' של משרד הבריאות, שיעניק תמיכה של כ-50 אחוזים בפרויקטים במודיעין המקדמים אורח חיים בריא

פורסם בתאריך: 27.3.19 06:58

עיריית מודיעין-מכבים-רעות הצטרפה לאחרונה למיזם משרד הבריאות 'אפשריבריא', ותקבל בעקבות כך תמיכה כספית של 50 אחוזים לטובת הוצאתן לפועל של תוכניות עירוניות מקדמות אורח חיים בריא. העירייה נבחרה לצד 29 רשויות מקומיות נוספות, שיזכו לתמיכת משרד הבריאות לקידום אורח חיים בריא בקרב תושבי העיר.




רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון



בחירתה של העירייה להצטרפות למיזם, היא תולדה של כמה תוכניות בריאות שגיבשה יחידת הבריאות בשיתוף בעירייה עם אגפים שונים בה. בעקבות הצטרפותה של העירייה למיזם, התוכניות הללו יזכו לתמיכה כספית של 50 אחוזים על ידי משרד הבריאות, והמחצית הנותרת תהיה במימון העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


התוכניות כוללות הצללה למתקני הכושר בחלק מפינות הכושר בטבע, השתלמות לסייעות ולגננות הצהרונים של עמותת 'סחלבים' בנושא מזון בריא והקניית הרגלי אכילה בריאים לילדים, פעילות ספורט חווייתית להורים ולילדים, סדנאות תזונה לגמלאי העיר שיקבלו כלים מעשיים ומתכונים לתבונה נכונה, סדנאות תזונה בריאה לעולים חדשים, עריכת יום שיא בבתי הספר היסודיים בנושא תזונה בריאה, עלון דיגיטלי חודשי לתושבים עם מידע מגוון בנושא בריאות ועוד.

מיכל אלימלך, מנהלת יחידת הבריאות מסרה כי בקרוב, יתקיימו פעילויות ספורט משותפים להורים וילדים שיהוו הסנונית הראשונה של המיזם. הפעילויות יערכו בשיתוף עם מחלקת הספורט. כמו כן, יתקיימו בקרוב סדנאות תזונה לעולים חדשים וגמלאים.

מיזם אפשריבריא הוא פרי יוזמה של משרד הבריאות, משרד התרובת והספורט ומשרד החינוך, שמטרתה לקדם סביבת חיים בריאה יותר, הרגלי אכילה בריאים ופעילות גופנית. התוכנית פועלת בכמה מישורים, אחד מהם הוא "אפשריבריא בעיר", שבו משתתפת גם עיריית מודיעין-מכבים-רעות.

פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות: "אפשריבריא בעיר רותמת את הרשויות המקומיות להאצת מהלכי קידום בריאות במרחב הציבורי. מודיעין-מכבים-רעות, לצד הרשויות הנוספות שהצטרפו, יוצרת סטנדרט חדש של מחויבות לבריאות ולאיכות חיי התושבים".

ברוך בוחניק, מחזיק תיק הבריאות בעירייה: "אני שמח לראות ש'חושבים ומדברים בריאות' אינה רק אמירה – אנחנו מתחילים לראות תקצוב ראשוני ממשרד הבריאות ומהעירייה בנושא. אני מאמין שככל שניצור אווירה ושיח סביב בריאות, כך נראה שיפור מתמיד באורח החיים של התושבים, ולכן נושא הבריאות יהיה פרויקט דגל בשנים הקרובות בעיר, על כל המשתמע מכך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר