איתי מיכאלי, יו"ר מועצת התלמידים במודיעין (צילום: פרטי)
איתי מיכאלי, יו"ר מועצת התלמידים במודיעין (צילום: פרטי)

יו"ר מועצת התלמידים במודיעין: "חשוב שימונה יועץ רשמי לראש העיר לענייני בני נוער"

איתי מיכאלי, שנבחר לכהן בתפקיד יו"ר מועצת התלמידים זו השנה השנייה ברציפות, מדבר על ההישגים הגדולים של השנה שעברה, על המטרות של מועצת התלמידים ועל הקשר החם עם ראש העיר. ראיון

פורסם בתאריך: 9.12.19 16:05

המשכיות במועצת התלמידים במודיעין: איתי מיכאלי, תלמיד כיתה י"ב מתיכון מו"ר, נבחר ליו"ר מועצת התלמידים זו הקדנציה השנייה ברציפות.

הבחירות למועצת התלמידים התקיימו בשבוע שעבר, וזאת לאחר מערכת בחירות של ממש מצד המועמדים השונים, שלווה בקמפיינים מסוגננים. פרט למיכאלי, שנבחר כאמור ליו"ר זו השנה השנייה ברציפות, נבחרה ירדן סלע, תלמידת כיתה י' מתיכון עירוני ג', לתפקיד דוברת מועצת התלמידים, ושקד יעקב, תלמידת כיתה י"ב מתיכון עירוני ה', נבחרה לתפקיד מבקרת המועצה


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"מועצת התלמידים תמשיך בעשייה הרגילה שלה למען הנוער של מודיעין-מכבים-רעות", מדגיש מיכאלי בשיחה עם "כל העיר מודיעין". "המועצה אמורה להעלות את הצרכים של הנוער בעיר, ולהעניק להם מענה במידי. וכמובן, להמשיך לעשות פרויקטים מיוחדים למען בני הנוער – למשל, יום ספורט עירוני שעשינו בעבר לתלמידים בחטיבה, ולהמשיך ולארגן פעילויות פנאי ערכיות, כמו מעגלי שיח אקטואליים, חשוב שבני הנוער ישתלבו וייקחו בו חלק".

במקביל ללמידה לבגרויות בשנה האחרונה ללימודים וההכנה לשירות הצבאי, מיכאלי נכנס לשנתו האחרונה בתפקיד ומתייחס להישגי מועצת התלמידים ולתוכנית המרכזי שירצה להוציט אל הפועל במהלך השנה הקרובה. "קודם כל, פרויקט 'ימבוס' – קו האוטובוס לחוף הים ולסינמה סיטי בראשון לציון – הוא הישג אדיר של מועצת הנוער", אומר מיכאלי בגאווה, "מדובר בהישג גדול בשיתוף עמותת סחלבים ומחלקת הנוער וצעירים שהם מלווים אישיים של המועצה. ישנו תכנון שעדיין בפיתוח, שהשנה תצא לחו"ל משלחת של בני נוער ממודיעין, על מנת לפגוש בני נוער ממדינות אחרות. וכמובן, הנושא שהכי חשוב לי בתור יו"ר מועצת התלמידים – שימונה יועץ רשמי לראש העיר לענייני בני נוער. יש לנו קו ישיר לראש העיר חיים ביבס, שזה מאוד חשוב".



איזה תגובות קיבלת כשנבחרת לתפקיד בפעם השנייה?
"לא היו מתמודדים לתפקיד מלבדי, אבל התגובות היו מפרגנות, אוהדות וחמות מכל החברים והסביבה הקרובה שלי, וגם מעובדי העירייה שמועצת הנוער עובדת איתה, היה בסך הכל פרגון מדהים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר