אצטדיון גבעת רם, האם מתקן דומה יוקפ בקרוב במודיעין? (צילום: שירן גרנות)
אצטדיון גבעת רם, האם מתקן דומה יוקפ בקרוב במודיעין? (צילום: שירן גרנות)

היוזמה להקמת אצטדיון אתלטיקה במודיעין: האם החזון השאפתני יתגשם?

בישיבת המועצה הקרובה תוגש הצעה לבניית אצטדיון אתלטיקה במודיעין. יוזם התוכנית חבר המועצה שחר מי-און: "אנחנו מתאמנים בתנאים-לא תנאים"

פורסם בתאריך: 9.12.19 07:31

בישיבה הקרובה של מועצת העיר מודיעין צפוי להגיש חבר המועצה שחר מי-און (יש עתיד), הצעה לבניית אצטדיון אתלטיקה קלה בעיר, שישרת גם את קהילת הרצות והרצים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


"עיר בסדר גודל של מודיעין, שגם נחשבת לאחת הערים הספורטיביות בארץ, צריכה אצטדיון ראוי, גם ברמה התחרותית וגם ברמה החובבנית", אומר מי-און וטוען כי המחסור באצטדיון גורם לפגיעה ברמה הספורטיבית של הצעירים במודיעין שנאלצים לנסוע לערים אחרות ומרוחקות. "הכשרונות שלנו מתאמנים בחוץ, זאת אחת הבעיות של מודיעין. אם אדם רוצה להשקיע בספורט הוא צריך מתקנים שאין היום בעיר".


שחר מי און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

שחר מי און (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


ולדימיר בליאק, רץ מקצועי, תושב מודיעין, אומר בשיחה עם "כל העיר מודיעין" כי "יש אלפי רצים במודיעין. במרוץ מודיעין האחרון היו 9,000 רצים, רובם מהעיר. זה אומר שהדרישה לאצטדיון קיימת. יש במודיעין כמה קבוצות רצים בכמה רמות, מבוגרים ילדים וכו'. יש צורך שיהיה מסלול אתלטיקה ראוי".

"אין לנו מקום להתאמן אז בכל פעם אנחנו במקום אחר בעיר שלא מתאים, אולי אצטדיון יעזור גם למנוע פציעות", ממשיך ואומר בליאק. "בסופו של דבר מי שקובע זה ראש העיר, אני מאמין שזה עניין של החלטה. ברגע שמקבלי ההחלטות בעירייה, בחברה הכלכלית ובמועצת העיר יבינו עד כמה אנשים כמהים לדבר הזה אז יהיה אפשר להתקדם".


לדימיר בליאק עם בתו רומי במרוץ מודיעין (צילום: פרטי)

לדימיר בליאק עם בתו רומי במרוץ מודיעין (צילום: פרטי)


מי-און מצטרף לקריאה ואומר: "אני קורא לראש העיר לקחת את הנושא בשתי הידיים. אנחנו מתאמנים בתנאים לא תנאים. ראוי שיהיה לנו מתקן מושקע לא מענה 'פלסטר', יש לזה את התקציבים".

עלות הקמת אצטדיון אתלטיקה מוערכת במיליוני שקלים. יש לציין שבשנת 2013 נרשם ניסיון להקים אצטדיון מהסוג הזה בעלויות נמוכות: "היה אפשר להסתדר בפחות כסף אם היו בונים את מסלול הריצה כחלק מאיצטדיון הכדורגל שבליגד סנטר", אומר מי-און ומציע להישען על קרנות ומענקים לבנייתו, "ברור שהעלויות לא קטנות אבל יש אפשרות להגיש בקשות ללוטו ולטוטו ויש גם בעלי עניין שאולי ירצו להשקיע".

"כל העיר מודיעין" פנה לעיריית מודיעין – התייחסותה ליוזמה טרם התקבלה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר