קבוצת הנשים של עירוני מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

אלופות: קבוצת הנשים של עירוני מודיעין עלתה לליגה הלאומית

אחרי 10 ניצחונות, תיקו אחד, הפסד אחד וקורונה אחת שהשביתה את הליגה - ההתאחדות לכדורגל בישרה השבוע לקבוצת הנשים עירוני מודיעין כי היא העפילה לליגה הלאומית: "הקבוצה מהווה דוגמה ומופת עבור השחקניות הצעירות, ומוכיחה שעם נחישות והשקעה אפשר לכבוש כל יעד"

פורסם בתאריך: 2.6.20 10:33

לאחר חמש עונות בליגה הארצית: ההתאחדות לכדורגל בישרה השבוע לקבוצת הנשים של עירוני מודיעין כי היא עולה לליגה הלאומית. בתום עונת המשחקים בהן רשמו לזכותן 10 ניצחונות, תיקו אחד והפסד אחד בלבד, תפסו נשות מודיעין את המקום השני בטבלה. במהלך העונה צברה הקבוצה 31 נקודות מתוך 33 אפשריות, וחתמו הפרש שערים מדהים של 63 שערי זכות (ממוצע של יותר מחמישה שערים במשחק), לעומת 11 שערי חובה.

כזכור, בשל התפשטות נגיף הקורונה הודיעה ההתאחדות לכדורגל על סיום הליגה. כעת, הוראת השעה שפורסמה השבוע, קבעה כי שתי הקבוצות הנמצאות במקום הראשון והשני יעפילו לליגה הלאומית. לאורך כל העונה הצליחה הקבוצה לשמור על מעמדה כקבוצה מובילה, נחושה ותחרותית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


קבוצת הנשים של עירוני מודיעין כוללת 25 שחקניות ובהן אימהות וסטודנטיות בגילי 45-20, אותן מאמן אריאל וינדר, המשמש גם כמנהל בית הספר לכדורגל. כבר בשנה השנייה הניפה הקבוצה את צלחת האליפות. שנה לאחר מכן, סיימה הקבוצה במקום הראשון אך הפרש השערים הפריד בינה לבין צלחת האליפות של עונת 17/18. את העונה הקודמת סיימה הקבוצה במקום השלישי, במרחק של הפרש שערים בלבד מהמקום השני. לקראת עונת המשחקים הנוכחית (19/20) חיזקה הקבוצה את הסגל, כיאה לקבוצה המתמודדת על העלייה, ובנוסף לשחקניות הוותיקות והטובות שולבו שחקניות חדשות. עונת המשחקים אמנם נגדעה בשל משבר הקורונה, אך הקבוצה הצליחה לשפר את יחס השערים ולהתברג חזק במקום השני.


קבוצת הנשים של עירוני מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


"אחרי חמש שנים של עבודה קשה", מציין מאמן הקבוצה ומנהל בית הספר לכדורגל אריאל וינדר, "הצלחנו במאמץ משותף להגיע ליעד נוסף, חדש ומאתגר בו הקבוצה תשחק בליגה הלאומית לצד מועדונים וקבוצות מהמובילים בכדורגל הישראלי. לאורך השנים ביססנו את קבוצת הנשים בליגה הארצית מתוך כוונה להכין אותה לקראת השתלבות בליגה לאומית. כבר בשנה השנייה כשזכינו באליפות בליגה הארצית סומנה הליגה הלאומית כיעד. בינתיים הקבוצה התגבשה, הבנות התמקצעו יותר ויותר והשנה כשהרגשנו מוכנים, שמנו לנו כיעד להעפיל וכבשנו אותו. זאת תודות לתמיכה של ראש העיר, חיים ביבס, מעטפת של צוות מקצועי רחב וחיבוק חם של יו"ר המועדון, אלי סבח שלא מפסיד אף אימון ומשחק, של מ"מ ראש העיר, שלמה פסי והמנכ"ל מיקי בר. אמנם הליגה הסתיימה מוקדם מהצפוי אבל עם הנחישות והבשלות שהגענו איתה לעונה הנוכחית, היינו עולות השנה ללאומית עם או בלי הקורונה. העלייה של הקבוצה לליגה השנייה נותנת רוח גבית להמשיך ולפתח את כדורגל הילדות והנערות בעיר. מבקש להודות לכל אחת מהשחקניות שלקחו חלק בעונות הקודמות ובמיוחד בעונה הנוכחית קיבלו באהבה כל רצון שלי על המגרש ומחוצה לו, העלייה ההיסטורית רשומה על שמן".

בעירוני מודיעין מברכים על העלייה של קבוצת הנשים וגאים בהן על ההישג המרשים. יו"ר עירוני מודיעין חבר המועצה אלי סבח ומ"מ ראש העיר שלמה פסי מוסרים: "ברכות לשחקניות הקבוצה הבוגרת שעלו לליגה הלאומית והביאו כבוד כגדול לעיר מודיעין מכבים רעות. אחד היעדים המרכזיים ששמנו לעצמנו השנה היה טיפוח ופיתוח של כדורגל הבנות בעיר, תוך השקעה במתקנים בתמיכתו של ראש העיר, חיים ביבס, אשר ישמשו את בנות בית הספר לכדורגל, קבוצת הילדות וקבוצת הנשים, כדי שאלה יוכלו להגיע להישגים משמעותיים. קבוצת הנשים מהווה דוגמה ומופת עבור השחקניות הצעירות ומוכיחה שעם נחישות והשקעה אפשר לכבוש כל יעד, כולל העפלה לליגה הלאומית. על אף שהליגה נפסקה בשל הקורונה, אין לנו כל ספק שהקבוצה הייתה עולה השנה וזאת בזכות השחקניות המסורות והמעטפת המקצועית שהן מקבלות מהמאמן ומהמועדון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר