לוחמי הטאקוונדו (צילום: פרטי)
לוחמי הטאקוונדו (צילום: פרטי)

נוקאאוט ברמה בינלאומית: מועדון הטאקוונדו ממודיעין זוכה להישגים בחו"ל

מועדון הטאקוונדו, שפועל במודיעין למעלה מ-25 שנה, חינך ואימן מאות נערות ונערים, ילדים וילדות, שחלקם הגיעו להישגים בינלאומיים: "יש גביעים מאליפויות באירופה בדרגים הכי גבוהים שיש - יש הרבה במה להתגאות"

פורסם בתאריך: 28.2.20 10:50

מועדון הטאקוונדו-אורן לוי, שפועל במודיעין, מייצג את העיר במגוון תחרויות בארץ ובעולם. המתחרים באומנות הלחימה העתיקה מספרים על האימונים, על התחרויות ועל הערכים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


מה זה טאקוונדו? מדובר באומנות לחימה קוריאנית עתיקה. בקרב מתחרים שני שחקנים, שמטרתם היא להביא ל-"נוקאאוט" – מצב המתרחש כאשר אחד המתחרים לא יכול להמשיך את בקרב. אחרי ספירת השופט עד עשר, הקרב מוכרע.

אחד הספורטאים במועדון, בן 16 ממודיעין, מספר בשיחה עם "כל העיר מודיעין": "הגעתי למועדון כשהייתי בן 5, חיפשתי לקחת חלק במסגרת ספורטיבית, חוג הטאקוונדו היה החוג הראשון שנשארתי בו. תמיד ראיתי בנבחרת קבוצת עילית שאפשר להגיע אליה. כבר מגיל קטן ידעתי שאני רוצה להיות שם וכשהגיע הרגע, הצטרפתי. כשאנחנו מתאמנים, אנחנו מתמקדים רק באימון. אנחנו נותנים את כל מה שאנחנו יכולים כדי להשתפר ולהצליח. תוך כדי האימון, וגם אחריו, אנחנו מדברים על הטעויות שלנו ועל הדברים הטובים שאנחנו עושים, ומשפרים אחד את השני. מכל אימון אנחנו לומדים"

"יש הרבה מאוד הישגים בארץ ובחו"ל", הוא ממשיך ומספר, "יש גביעים מאליפויות באירופה בדרגים הכי גבוהים שיש – יש הרבה במה להתגאות". הוא ממשיך ואמר כי "אני אוהב בנבחרת את תחושת המשפחה ואת החברות בין הספורטאים. אני אוהב איך תמיד אפשר לבוא ולהיות הכי פתוח בעולם בכל נושא שהוא, גם אם זה לא קשור לענף הספורט, ואנשים יתמכו בך ולא יעזבו אותך להתמודד עם זה בעצמך. תמיד אפשר לבוא ולמצוא מישהו לדבר איתו שיעזור לך, אנחנו באמת כמו משפחה אחת גדולה שכולם אחד בשביל השני וכל אחד תורם את מה שהוא יכול לקבוצה".

ספורטאית נוספת, בת 18, ביקשה מהוריה להצטרף לחוג לחימה. אחרי שהתגברה על התנגדות ההורים היא הצטרפה למועדון. היא מספרת על המועדון כי "המיקוד שלנו בנבחרת הוא להשתפר ולהיות לוחמים ואנשים טובים יותר. אנחנו לא מתמקדים רק בנצחונות או בהפסדים שלנו, אלא מסתכלים על התחרויות והאימונים כתהליך ארוך ומורכב".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אורן הוא מאמן משכמו ומעלה, מתייחס בכבוד ורצינות לילדים/ נערים אותם הוא מאמן ובמקביל דורש מהם תוצאות והשגים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר