אימון בדרך הגודו (צילום: משה כהן)
אימון בדרך הגודו (צילום: משה כהן)

הכירו את "דרך הג'ודו": נבחרת הילדים והנוער ממודיעין שקוטפת מדליות בזירה הארצית

בנבחרת הג'ודו במודיעין מתאמנים ילדים ונוער, בנים ובנות, מגן הילדים ועד התיכון. "אנחנו מאמינים שמה שיותר חשוב מהניצחון זו הדרך שעשינו אל הניצחון וההשקעה שלנו"  

פורסם בתאריך: 7.2.20 07:34

"דרך הג'ודו" – נבחרת הנוער בג'ודו, שפועלת במודיעין, מייצגת את העיר במגוון תחרויות ברחבי הארץ. לפני כחודש זכה המועדון במקום הראשון באליפות ישראל לקבוצות שהתקיימה באילת.

אחת מחברות הנבחרת, הלומדת בכיתה ט', מתאמנת כבר מגיל 5. "הייתי בת 5 כשנפתח חוג הג'ודו, בשיעור הראשון הבנתי שזה החוג שאני רוצה להיות בו", היא מספרת. "עם הזמן, זה נהיה פחות חוג ויותר מחויבות שאין שמחה ממני לקחת חלק בה. אני מהמבוגרים במועדון, ולכן זכיתי לראות איך המועדון גדל ונעשה אימפריה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הספורטאית הצעירה מספרת על הדרך בה פועלת הנבחרת "כשאנחנו מתאמנים, אנחנו עובדים קשה, אבל אנחנו שם כדי לתמוך אחד בשני. מה שאני אוהבת בנבחרת זו התמיכה שלנו אחד בשני, הידיעה שכל פעם שיש תחרות כולם חוזרים צרודים מרוב עידוד".

מתאמן נוסף מספר כי הערך העיקרי בקבוצה הוא החיבור החזק בין הספורטאים: "לנבחרת ערכים רבים, הנתינה אחד לשני, השמחה של ספורטאי אחד בהצלחה של ספורטאי אחר, התמיכה והכבוד אחד לשני. הנבחרת שלנו יודעת לנצח בכבוד ולהפסיד בכבוד, ואנחנו מאמינים שמה שיותר חשוב מהניצחון זו הדרך שעשינו אל הניצחון וההשקעה שלנו. במקום להיות עצובים מההפסדים אנחנו לומדים מהטעויות ומההפסדים שלנו. הבוגרים עוזרים לצעירים לאורך כל הדרך. הערכים האלה באים לידי ביטוי באימונים ובתחרויות והם חלק גדול ממה שהופך אותנו למועדון מוביל במדינה. בתחרויות רגילות כולנו, בדרך כלל, עומדים על הפודיום".

רק לאחרונה הקבוצה זכתה במספר פרסים משמעותיים כשניצחו ב-32 מתוך 35 הקרבות באליפות ישראל לקבוצות שהתקיימה באילת. קבוצת הילדים א' (ד'-ו') זכתה במקום הראשון, ילדים ב' (ז'-ח'), ילדות (בנות ד-ח) וקדטיות (בנות ט-יא) זכו במקום השלישי.

"הייתי בתחרות באילת בקרב קשה מאוד, זה היה ניקוד זהב של 10 דקות. לא נשאר לי יותר אוויר, הגרון שלי היה יבש, הייתי פשוט גמור", אומר המתאמן ומספר סיפור שלא ישכח. "באמצע הקרב, אני פתאום מתחיל לשמוע את כל הקבוצה צועקת את השם שלי ומעודדת אותי בכל הכוח. זה עורר בי כוחות שלא ידעתי שקיימים בי, והביא לי את הכוח המנטלי שבדיוק הייתי צריך. בשנייה אחת הכנסתי תרגיל וניצחתי את הקרב הזה. הניצחון היה אך ורק בזכות העידוד והתמיכה של כל הקבוצה. זה מאוד ריגש אותי לראות איך כל הקבוצה נמצאת שם בשבילי ושזה היה חשוב להם שאנצח. את הסיפור הזה אני לעולם לא אשכח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר