מועדון כדורסל עוצמה מודיעין (צילום: מועדון כדורסל עוצמה מודיעין)
מועדון כדורסל עוצמה מודיעין (צילום: מועדון כדורסל עוצמה מודיעין)

מועדון כדורסל "עוצמה מודיעין": נבחרת הנוער שמייצגת את העיר בליגות הגבוהות ביותר

נבחרת הכדורסל הוותיקה נאבקת בשנתיים האחרונות לעלות לליגה הארצית, האם השנה השחקנים המצוינים יצליחו לעמוד במשימה?

פורסם בתאריך: 31.1.20 10:20

נבחרות נוער רבות פועלות במודיעין, אחת מהן היא "מועדון כדורסל עוצמה מודיעין" – נבחרת כדורסל לבני נוער שפועלת בעיר מאז 1997. הקבוצה מייצגות את מודיעין מול קבוצות בליגות הגבוהות ביותר.

אחד הכדורסלנים, בן 18, משחק כבר מגיל 4. "התחלתי לשחק כדורסל בעקבות אחי הגדול ששיחק בליגה באותה תקופה", הוא נזכר. "שיחקתי במועדון בכל הקבוצות במחלקת הנוער, השנה אני משחק בשתי קבוצות – קבוצת הנוער הלאומית וקבוצת הבוגרים "ניצת הדובדבן".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין2

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


הכדורסלן הצעיר מספר על הציפייה כי נשמע בקרוב על עליית המועדון לליגה הארצית. "בקבוצת הנוער הצבנו לעצמנו השנה מטרה לעלות ליגה, בשנתיים האחרונות הגענו למבחנים לעליית ליגה – לליגה הארצית, אבל בסופו של דבר לא עלינו, ונשארנו גם העונה בליגה א'. אני מקווה ומאמין שהשנה יש לנו את הכלים לעשות את זה ולעלות לליגה הארצית".

במועדון מספרים כי "ילדים וילדות המשחקים כדורסל נהנים מפעילות גופנית ומנהלים חיים מלאים בתכנים וערכים חיוביים.  הם לומדים להיות שחקנים קבוצתיים גם מחוץ למגרש הכדורסל, לנצח ולהפסיד בכבוד, לנהל אורח חיים ספורטיבי ובריא ולהפוך לאזרחים תורמים המחזירים לקהילה בה הם צומחים".

הערך העיקרי בקבוצה הוא החיבור החזק בין השחקנים: "אני אוהב את החיבור שיש במועדון בין כל שכבות הגיל" ממשיך ומספר השחקן הצעיר. "זה כיף לראות שחקן נוער או בוגרים נותן טיפים לשחקן צעיר ממנו או אפילו סתם 'כיף' או מילה טובה". ערך נוסף הוא הנתינה וההתנדבות "כל שנה שכבה מסוימת עושה פעילות ספורטיבית עם 'כנפיים של קרמבו' שזו חוויה לא רגילה, גם לשחקנים וגם לחניכים של התנועה." גם ערך המצוינות נמצא בין שלל הערכים של הנבחרת "בכל שכבות הגיל אנחנו רוצים להיות ברמה הגבוהה ביותר. ויש לנו נציגות בליגות הגבוהות ביותר בכל שכבת גיל".

"מאמן הקבוצה עשה שינוי בתפיסה שלי בכדורסל. אני משחק תחתיו זאת השנה הרביעית, ולומד ממנו בכל אימון מחדש. הוא גורם לכל שחקן להוציא את המקסימום שלו בהגנה ובהתקפה". אומר השחקן ומספר סיפור שלא ישכח "בקבוצת הבוגרים פתחנו את העונה במשחק הכי קשה של הליגה נגד הקבוצה הצפויה לעליית ליגה. לא ציפיתי לקבל הזדמנות לעלות לשחק, ופתאום  המנהל המקצועי והמאמן שלנו, העלה אותי למגרש. קבלתי זריקת עידוד רצינית מהקהל, מהמאמנים ומהמועדון. את המשחק ניצחנו בהפרש של עשרים נקודות, ואני קלעתי 18 נקודות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר