גילי שריר (צילום: דן שריר)
גילי שריר - ג'ודוקא ממודיעין באליפות העולם (צילום: דן שריר)

גילי שריר ל"כל העיר מודיעין": "יש לי אש שבוערת בפנים – היא דוחפת אותי קדימה לתחרות הבאה"

הג'ודוקא המצטיינת ממודיעין, גילי שריר, מספרת בראיון ל"כל העיר מודיעין" על ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020: "מה שנותן לי את המוטיבציה זה הרצון שלי להגיע הכי רחוק שאפשר"

פורסם בתאריך: 5.9.19 10:57

הג'ודוקא גילי שריר, שמתגוררת במודיעין, התאוששה מהר מההדחה משלב השמינית גמר בשבוע שעבר באליפות העולם בג'ודו – וכעת היא עם הפנים קדימה לאולימפיאדת טוקיו 2020, ותהיו בטוחים שהיא חדורת מטרה. בראיון ל"כל העיר מודיעין" מספרת שריר על התחושות מהאליפות שהיתה ועל ההכנות לקראת המטרה הבאה.

"היתה תחרות מאוד מאוד קשה, אליפות העולם זה אף פעם לא קל", מתארת שריר. "פתחתי מאוד טוב, ניצחתי בסיבוב הראשון מדליסטית מאליפות העולם ב2017 .ידעתי שזה יהיה קרב חזק, אבל כבר ניצחתי אותה אז הגעתי עם ביטחון. בקרב השני התמודדתי עם המדורגת בין שמונה הראשונות בבית. ידעתי שהיא טובה, היא גם לקחה חמישי שנה שעברה. היה קרב מאוד חזק. זה היה קרב מאוד קשה אבל הצלחתי לנצח אותו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של כל העיר מודיעין

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

"כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם


גילי שריר (צילום: דן שריר)

גילי שריר, שמה את מודיעין על המפה (צילום: דן שריר)


מה קרה בשמינית גמר?

"בשמינית הגמר הוגרלתי מול מתמודדת פחות מוכרת, אבל לא הצלחתי לנצח. הייתי מאוד מאוד מאוכזבת שככה זה נגמר, במיוחד שפתחתי כל כך טוב. ציפיתי מעצמי ליותר. ציפיתי לנצח את הקרב, כי אחרי הקרבות הראשונים הבנתי שאני מסוגלת לנצח את הטובות. אפשר להיות מאוכזבים ועצובים, אבל מה שעוזר לי כל פעם מחדש להתמודד זה פשוט לחשוב על התחרות הבאה, ועל איך להגיע במצב יותר טוב ולחשוב על המטרה הבאה שלי. אני מסיימת ברגשות מעורבים כי זה אף פעם לא כיף להפסיד, מצד שני אפשר להסתכל על הדברים הטובים שהיו בתחרות".

במה כרוכות ההכנות שלך לקראת האולימפיאדה?

"יש לי שניים עד שלושה אימונים ביום שנמשכים ביחד ארבע שעות בערך. יש אימונים שונים: אימוני ג'ודו, אימוני חדר כושר וריצות. זה מאוד משתנה. מלבד האימונים יש טיפולי פיזיותרפיה ומפגשים עם תזונאי ופסיכולוג, וישיבות עם המאמנים על הסרטונים של התחרות, כדי לעשות ניתוחים של הקרבות. אני עובדת באפן צמוד עם התזונאי של הנבחרת והתפריט משתנה: לקראת התחרות טיפה מורידים כי צריך להוריד במשקל ושיש עונות של אימונים אז טיפה מעלים. בנוסף אני גם משתדלת לישון לפחות שמונה שעות בלילה".

ישנם ויתורים שאת נאלצת לעשות כדי להיות ספורטאית מקצוענית ברמה גבוהה?

"מה זה ויתורים? זה בחירות שלי. לדוגמה יכול להיות שאני לא אגיע למסיבה שתהיה בסוף השבוע כי יש לי תחרות עוד שבוע או אני לא אצא בערב עם חברות כי יש לי אימון למחרת, אבל זה לא ויתורים זה פשוט עוד משהו שצריך לעשות כדי להגיע למטרה. יהיה לי את שאר החיים כדי לעשות את הדברים האלה".

"מה שנותן לי את המוטיבציה זה הרצון שלי להגיע הכי רחוק שאפשר", מסכמת שריר, "יש לי אש שבוערת בפנים – היא דוחפת אותי קדימה לתחרות הבאה, קשה לי להסביר אותה, אבל היא שם, אני מרגישה אותה. אני גם נהנית מהעשייה עצמה, מהאימונים. המאמן שלי קורה לזה ליהנות מהסבל. כן, מתאמנים מאוד קשה אבל זה חלק מהעבודה ומההנאה יש אימונים שהם מאוד קשים ואני שואלת את עצמי 'למה להיות פה?' אבל אז נכנס הרצון להיות הכי טובה וזה מה שצריך כדי להיות הכי טובה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר