זריקה, חיסון נגד החצבת (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מודיעין ירוקה: תחלואת הקורונה ממשיכה לרדת, למעלה ממחצית מהתושבים התחסנו

לפי נתונים שנמסרו מעיריית מודיעין כ-85 אחוזים מהציבור שיכול להתחסן כבר עבר את החיסון השני כ-59 אחוזים כבר עברו את החיסון השני. הנתונים המעודכנים

פורסם בתאריך: 18.2.21 07:19

מודיעין עיר ירוקה. נתוני התחלואה של העיר ממשיכים לרדת, ציון הרמזור העירוני נכון להיום הינו 4.5. כיום ישנם 233 חולים פעילים במודיעין, ביממה האחרונה אותרו 27 מאומתים חדשים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כמו כן, מבצע החיסונים במודיעין מתקדם בקצב מואץ – לפי הנתונים שנמסרו מעיריית מודיעין 55,992 מתושבי העיר, המהווים כ-85 אחוזים מכלל המחוסנים הפוטנציאליים, נתנו כתף והחלו את תהליך ההתחסנות נגד הנגיף; 37,505 מתושבי העיר, המהווים 58.9 אחוזים מכלל המחוסנים הפוטנציאליים, קיבלו את החיסון השני נגד הנגיף ובקרוב ישלימו את תהליך החיסון.

שכונות צהובות: נביאים, כרמים, הפרחים, רעות, ציפורים, נופים, השבטים.

שכונות ירוקות: אבני חן, המגינים, מכבים, מוריה, הנחלים משואה ומרכז העיר.

בנוסף, בעירייה מעדכנים כי תלמידה נמצאה מאומתת לנגיף מאולפנת אורות מודיעין. התלמידות ואנשי הצוות הרלוונטיים נכנסו לבידוד.

"מניתוח התחקירים האפידמיולוגיים, שמתבצעים מול התושבים שאובחנו חיוביים לנגיף עולה, כי עיקר ההדבקה היא בתוך המשפחה בה יש מבודדים או בני משפחה שנמצאו מאומתים לנגיף שלא שמרו על תנאי הבידוד בתוך הבית והביאו להדבקת יתר בני המשפחה", מדגישים בעירייה. "לכן, חובה עלינו להקפיד על הנחיות משרד הבריאות בבית ומחוצה לו: לא לצאת מהבידוד החדרי ולא לצאת מהבית אם מרגישים לא טוב ולא להיפגש עם אנשים אחרים. רק כך נוכל למנוע את התפשטות הנגיף".

בעירייה מוסיפים ומוסרים כי "בימים אלה מבצע השיטור העירוני סיורים יזומים בעסקים לוודא, כי הם עומדים בהנחיות "התו הסגול" ובסיוע למשטרה לערוך בדיקות פתע למבודדים ולתושבים המאומתים הנדרשים לשהות בבידוד".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר