ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חיים ביבס: "או שפותחים את כל מערכת החינוך או שלא פותחים בכלל"

כאוס החזרה ללימודים: יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש העיר מודיעין חיים ביבס מתנגד למתווה הקיים של משרד החינוך להחזרת כיתות ד'-י'. האם מערכת החינוך בדרך לשביתה כוללת?

פורסם בתאריך: 13.5.20 07:35

האם מערכת החינוך הולכת לקראת שביתה? ראש עיריית מודיעין חיים ביבס שמשמש יו"ר מרכז השלטון המקומי מתנגד נחרצות למתווה של משרד החינוך להחזרת כיתות ד'-י'. ראשי השלטון המקומי הודיעו אתמול לראש הממשלה בנימין נתניהו כי הם לא מתכוונים לפתוח את הלימודים בכיתות אלה במסגרת מתווה לימודים מצומצם מאוד, של יום עד יומיים בשבוע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]


יש לציין כי במשרד החינוך שקלו אף להציב אוהלי ענק בחצרות בתי הספר על מנת שכל תלמידי כיתות ד'-י' יחזרו ללימודים במתווה מורחב יותר מהקיים.

"מתווה החזרה אינו מהווה חזרה ללימודים ולא נותן פתרון לאיש", מציינים ביבס ויו"ר מרכז המועצות האזוריות שי חג'ג' במכתבם לנתניהו. "ככל שלא תחזור המערכת לפעול במלואה לא נוכל לפתוח את מוסדות החינוך עבור שכבות נוספות". כמו כן, ביבס ציין בדף הפייסבוק שלו בין השאר כי "או שפותחים את כל מערכת החינוך או שלא פותחים בכלל".

ראשי הערים הגדולות בארץ הכריזו כי לא יפתחו את כיתות ד'-י' בשבוע הבא, במסגרת המתווה הקיים. "אמו סבורים כי מתווה החזרה לכיתות ד'-י' לא רק שינו מועיל לכיתות אלו, אלא גם צפוי לפגוע קשות במתווה הפעילות העדין ממילא של כיתות א'-ג'. כיתות ד'-י' לא תוחזרנה לפעילות במערכת עד להודעה חדשה.

כידוע, לפי מתווה משרד החינוך שאושר על ידי משרד הבריאות, הלימודים יתחדשו ביום ראשון הקרוב (17.5) בדרך הבאה:

תלמידי כיתות ד'-ו' ילמדו יום אחד בלבד בשבוע – או בשעות הצהריים, לאחר שתלמידי כיתות א'-ג' יסיימו את הלימודים. הם יפוצלו לשתי קבוצות של עד 20 תלמידים בקבוצה. הלימודים יתקיימו במסגרת ההנחיות הקיימות בבתי הספר, וללא מסכות. בימים האחרים בשבוע תימשך הלמידה מרחוק.

יצוין כי לפי הנחיות משרד החינוך, צוות המורים של כיתות ד'-ו' ילמד בשעות הבוקר את תלמידי כיתות א'-ג' במשך חמש שעות ביום, ולאחר מכן ילמדו את כיתות ד׳-ו׳. לבתי הספר ניתנה אפשרות נוספת – לפתוח את בתי הספר עבור כיתות ד׳-ו׳ בימי שישי למשך 6-5 שעות.

המתווה לכיתות ז'-ט' מדבר על חזרה ליומיים-שלושה בשבוע. הלימודים יתקיימו בקבוצות של עד 20 תלמידים בקבוצה. כיתות י' יחזרו ללימודים ביום ראשון הקרוב במתכונת של יומיים בשבוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא יכול להבין מה השמחה הזו ? איך ילדים אמורים ללמוד עם כל התנאים האלה .
    העיקר החזרה בלי להתחשב בילדים פשוט חוצפה.

  2. יעקב

    או שפותחים או שבכלל לא. אז למה לפתוח בתנאים האלה לילדים…לא נורמלי..העיקר לפתוח??

תגיות:

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר