ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ראש העיר חיים ביבס (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

סגר גם על מודיעין? ההצהרה של ראש העיר חיים ביבס. צפו

בעירייה הופתעו מהכללת שמה של מודיעין ברשימת הערים שצפויות להיכנס לסגר. ראש העיר חיים ביבס אומר בהצהרה מיוחדת לתושבות ולתושבים כי יש "ירידה משמעותית במספר התושבים המבודדים, אנו מתקדמים לנקודה בה רוב התושבים שיהיו בבידוד יהיו החולים עצמם"

פורסם בתאריך: 5.4.20 13:38

האם יוטל סגר גם על העיר מודיעין-מכבים-רעות או על חלקים ממנה? בשעות האחרונות עולים פרסומים על נייר עמדה שהוכן במשרד הבריאות ועוסק ביישובים שעליהם יש לשקול סגר מחשש להמשך התפשטות הקורונה, בדומה לבני ברק. ברמה הדחופה ביותר נמצאות בית שמש, מודיעין עילית, אלעד וכמה שכונות בירושלים. ברמה השנייה – בית"ר עילית, אשקלון, טבריה וגם – מודיעין-מכבים-רעות. ברמה השלישית – נמצאות הערים רעננה, אור יהודה ומגדל העמק.

בעירייה הופתעו לראות את שמה של העיר מודיעין מופיעה, לפי פרסומים, בנייר העמדה העוסק בסגר על ערים. בשעות הבוקר בדקו גורמי העירייה את הנושא מול משרד הבריאות.

במודיעין, כידוע, נרשמה התפרצות של הקורונה בשכונת אבני חן (קייזר). אולם, כיום ישנם 100 מתושבי העיר שחולים בנגיף ו-330 תושבים הנמצאים בבידוד. מאז התפרצות המחלה נקטו הרשויות, בראשן העירייה, בצעדים למניעת התפשטות המחלה.

בעקבות הפרסומים הוציא לפני זמן קצר ראש העיר חיים ביבס הצהרה לתושבים ולתושבות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר מודיעין3"

 "כל העיר מודיעין" בפייסבוק

 "כל העיר מודיעין" – גם באינסטגרם

  פנו למייל האדום של "כל העיר מודיעין" [email protected]



"גם אני ראיתי את הדיווחים בכלי התקשורת על כוונה להטיל סגר או מגבלות על מספר ערים ברחבי הארץ", אומר ביבס. "חשוב להבין – בזכות הפעילות שלנו להקמת מתחם לבדיקת קורונה ובזכות המודעות שלכם התושבים, מודיעין מכבים רעות היא אחד היישובים בו בוצעו מספר גבוה של בדיקות ובהתאם לכך גדל גם מספר החולים. נכון להיום יש 100 תושבי העיר החולים בנגיף ו-330 תושבים הנמצאים בבידוד. הנתון הזה מלמד, כי יש ירידה משמעותית במספר התושבים המבודדים ואנו מתקדמים לנקודה בה רוב התושבים שיהיו בבידוד יהיו החולים עצמם".

בהמשך אמר ביבס: "אני רוצה לשתף אתכם כי בסקר שבוצע על ידי היחידה האסטרטגית במשרד ראש הממשלה, שנתוניו הועברו אליי – עולה, כי לפי מדד ההתנהגות הלאומי, בזכות האחריות שלכם, ההקשבה וההבנה שלכם, אנחנו ממוקמים במקום הראשון במדד זה – כלומר אתם התושבים הכי ממושמעים בארץ".


פעולות החיטוי בשכונת אבני חן (צילום: דוברות כבאות והצלה)

עבודות החיטוי בשכונת אבני חן (קייזר), שבה נרשם ריבוי במקרי ההדבקה (צילום: דוברות כבאות והצלה)


ביבס יוצא בקריאה לתושבים: "אני קורא לכם שוב ושוב – המשיכו והקפידו למלא אחר ההנחיות של משרד הבריאות. הן מצילות חיים. אני יודע שאלו ימים לא פשוטים עבור כולנו, אבל עלינו להמשיך ולגלות סבלנות ואורך רוח. העירייה עומדת לרשותכם בכל רגע – 24 שעות ביממה, וניתן לפנות אלינו באמצעות המוקד העירוני או בפייסבוק העירוני. יחד נשמור על הבריאות שלנו ועל בריאות יקירינו".

בשיחה עם "כל העיר מודיעין"  מוסיף ומבהיר סגן ראש העיר אילן בן-סעדון (אילן למודיעין), מחזיק תיק הביטחון בעיריית מודיעין, כי "אין כרגע כוונה לבצע סגר במודיעין, לא קיבלנו הנחיה כזו, לא דיברו איתנו. אם נקבל הנחיות נעדכן את תושבי העיר. בטח מתבלבלים בינינו לבין מודיעין עילית. רוב התושבים במודיעין מאוד ממושמעים ופועלים בהתאם להנחיות של משרד הבריאות. אם תחול החמרה ויהיו הנחיות חדשות נפעל על פיהן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. חיים דה מנשה

    האם חולי הקורונה ידעו שהם חולים וביודעין הם הסתובבו במקומות שצוינו יש לענישם בחומרה
    אם לא ידעו הדבר מסכן את כולנו
    להבנתי זאת אומרת כל רשת מזון וסופר פארם הופכים למלכודת בכל זמן נתון
    גם שהחוק מתיר לצאת מהבית לרכוש מזון ותרופות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר