חניון הרכבת - מודיעין תמונה כללית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
(צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החלה אכיפת חניית הלילה בחניונים במודיעין

מדובר בשלושה חניונים: חניון הרכבת סמוך לתחנת פאתי מודיעין, חניון הרכבת מול הקניון והחניון בעמק זבולון; על פי התקנות החדשות אין לחנות בחניונים אלו בין השעות 1:00 ל-05:00

פורסם בתאריך: 19.5.19 05:10

תושבים בעלי רכבים, שימו לב: החל מהערב, ראשון, 19.5, תכנס לתוקפה מדיניות החניה החדשה במודיעין-מכבים-רעות, לפיה תיאסר חניית כלי רכב בשלושה חניונים בעיר, בין השעות 01:00 ל-05:00.

החניונים הם חניון הרכבת בסמוך לתחנת הרכבת פאתי מודיעין; חניון הרכבת מול הקניון; והחניון בעמק זבולון (מול קפית). הקנס לרכב שיימצא חונה בשעות אלה הוא 100 שקלים. בעירייה מזכירים כי במהלך שעות היום שלושת החניונים הם חניונים פתוחים לכלל הציבור.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


עוד מזכירים בעירייה כי אכיפת החנייה בחניונים אלו בשעות הלילה באה על רקע מצוקת החניה בהם, מאחר שנוסעים רבים הטסים לחו"ל דרך נתב"ג מחנים את מכוניתם באחד ממגרשי החניה הסמוכים לתחנות הרכבת בעיר וטסים לחו"ל – ומונעים חנייה ממשתמשי הרכבת היומיומיים.

הודעה בדבר המדיניות החדשה התפרסמה על ידי העירייה כבר בחודש מרץ, ומאז חולקו מדי לילה עשרות אזהרות על ידי הפיקוח העירוני, אשר הושמו על גבי שמשות הרכבים, זאת על מנת ליידע את בעליהם בדבר איסור החניה הצפוי בשעות הלילה. לצד זה הוצבו גם שלטי הסבר בחניונים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר