המחאה למען התקנת מעלית לדירתו של מימון ארזון (צילום: שמעון כהן, אילן מודיעין מכבים רעות)
המחאה למען התקנת מעלית לדירתו של מימון ארזון (צילום: שמעון כהן, אילן מודיעין מכבים רעות)

ההתגייסות של הדיירים למען תושב מודיעין – חלה בטרשת ונאבק להתקנת מעלית

מימון ארזון, תושב מודיעין, לשעבר לוחם ביחידה ללוחמה בטרור, שחלה בטרשת נפוצה נאבק להתקנת מעלית לדירתו - בעמותת איל"ן ממתינים להחלטת ועדת הערר המחוזית בנושא: "כל מה שהוא מבקש זה להיכנס ולצאת מביתו בכבוד - מבלי שיצטרכו לשאתו על כפיים"

פורסם בתאריך: 28.4.19 07:48

בעמותת איל"ן ממתינים להחלטת ועדת הערר המחוזית בנוגע להקמת מעלון בבניין מגוריו של מימון ארזון, תושב מודיעין, לשעבר לוחם משמר הגבול ולוחם ביחידה ללוחמה בטרור, שחלה בטרשת נפוצה ונאבק להקנת המעלית בעקבות התנגדות של אחד מהשכנים.

המעלית תשמש את ארזון להגיע לדירתו שבשכונת הנביאים. ארזון, נשוי ואב לשלושה ילדים, חלה לפני מספר שנים בטרשת נפוצה פרוגרסיבית. מאז נאבק להקנת מעלית בביתו – דיירים ותושבים ברחבי מודיעין התגייסו למען מאבקו ובין השאר הפגינו סמוך לביתו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


בועז הרמן, מנכ"ל עמותת איל"ן, ששמע על הפרשה, החליט בסיוע סניף איל"ן מודיעין, להתגייס ולסייע למשפחת ארזון במאבק המשפטי והציבורי ולאפשר למימון נגישות לביתו בהקדם האפשרי. במכתב דחוף, ששלח הרמן ליו"ר ועדת הערר המחוזית במשרד הפנים, הוא כתב בין היתר: "בסופו של יום, מדובר בבקשה בסיסית שעניינה שמירת כבוד האדם כל מה שמבקש מר ארזון הוא להיכנס ולצאת מביתו בכבוד – מבלי שיצטרכו לשאתו על כפיים, מבלי שיזדקק לתמיכת הזולת, מבלי להתבייש בלקותו ובעצמו".

מנכ"ל איל"ן בועז הרמן: "מימון צריך מעלון כדי שיוכל להיכנס ולצאת מביתו. כל השכנים בבניין חתמו לו עבור המעלון, מלבד שכנה אחת. נמשיך באיל"ן להוביל את המאבק עד להשגת המטרה ביחד עם חבריו של מימון והציבור בעיר".

מיכל ארזון, אשתו של מימון: "בהפגנה הראשונה סיפרה לי אחת המשתתפות שהיא נאלצה לעבור ממודיעין, כי אחד השכנים התנגד להתקנת מעקה בכניסה לבניין. זה אבסורד ולא הגיוני. אני לא מוכנה לעזוב את הדירה שלנו, שאני ומימון גידלנו בה את ילדינו והיינו הדיירים הראשונים שהגיעו לכאן. אני אוהבת את כל השכנים פה, כולל את השכנה שמתנגדת למעלון שאני לא מסוכסכת איתה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר