סלי מזון למשפחות מתקשות מחב"ד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
סלי מזון למשפחות מתקשות מחב"ד (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מאות סלי מזון ותלושי קנייה חולקו למשפחות מתקשות במודיעין

האגף לשירותים חברתיים בעירייה, בעזרת ששורה של גופים ותורמים פרטיים מסייעים בימים האחרונים למשפחות מתקשות במודיעין, כדי שיוכלו לחגוג את החג בכבוד

פורסם בתאריך: 15.4.19 08:14

האגף לשירותים חברתיים בעירייה נערך בשבועיים האחרונים לעזרת משפחות מתקשות שזקוקות לסיוע. גם השנה עובדים באגף במרץ כדי לסייע לכ-500 משפחות הגרות בעיר ומוכָּרות לאגף, שם ציינו כי רשימת המשפחות הזקוקות לסיוע מתעדכנת בכל עת: לעיתים נוספות משפחות חדשות, ולעתים משפחות שהיו רשומות בעבר כבר אינן זקוקות לסיוע.

לקראת החג נרתמים גופים ואנשים פרטיים רבים לסייע לתושבי העיר שידם אינה משגת. עמותות רבות מחלקות מאות סלי מזון בשווי של מאות אלפי שקלים. באגף ציינו את "העמותה הצרפתית", "עזר מודיעין", חב"ד, קהילת יזמ"ה, "מאור למודיעין", "נשות מודיעין", מד"א, בית העסק "אחד לבניין" והקרן לידידות, שתרמה לנערות הבית החם תלושים בסך 300 שקלים.

נוסף עליהם ישנם גופים נוספים שתרמו תלושי קנייה לחג: עמותת חזון לישראל תרמה 6,000 שקל, גיל חודורוב תרם 4,800 שקל, יינות ביתן תרמו 2,000 שקל, תורמת אנונימית תרמה 2,600 שקל, תורם אנונימי אחר תרם 1,650 שקל ותושבים נוספים ביקשו לתרום בסתר.


סלי מזון למשפחות מתקשות, העמותה הצרפתית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

סלי מזון למשפחות מתקשות, העמותה הצרפתית (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


לצד גופים אלו, באגף לשירותים חברתיים ציינו כי היו תושבים שבחרו להעביר תרומות פרטיות נוספות, כמו תורמת שביקשה ממשפחה רשימת קניות לחג ורכשה עבורה את המוצרים, ותורם נוסף שדאג לארוחת קייטרינג מבושלת למשפחה לערב החג.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


חשוב לציין כי גם השנה אחד הדגשים בחלוקת המצרכים/תלושי הקנייה לחג היה התאמה לאופי המשפחה, בין אם בענייני כשרות ובין אם מדובר במשפחות ברוכות ילדים. מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג, הודה השבוע על התרומות מהעמותות ומהאנשים הפרטיים, שבעזרתן מצליח האגף לספק מענה למשפחות הרבות בעיר שמוכרות לאגף ונזקקות לעזרה לקראת החג. עוד הוסיף אלמוג כי מגיעה תודה גדולה גם לעמותות שמחלקות חבילות מזון באופן עצמאי למאות משפחות בעיר שאינן מוכרות לאגף.

רכזת המתנדבים באגף, רונית שטייגמן בניאן, התרגשה גם השנה מההירתמות הגדולה למען אלו הזקוקים לכך, וביקשה להודות בשם המשפחות שמקבלות את חבילות המזון ותלושי הקנייה, שבזכות התורמים יכולות לחגוג את החג כמו כולם ובאופן מכובד.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר