אשפה שהושלכה על המדרכה, השבוע (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
אשפה שהושלכה על המדרכה, השבוע (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

קנסות מוגדלים: הפקחים במודיעין מגבירים את פעילותם

הפקחים העירוניים מחלקים קנסות גבוהים על פינוי פסולת למקומות לא ייעודיים, על הוצאת גזם ועל לכלוך או הפרעה לסביבה במהלך חופשת הפסח

פורסם בתאריך: 16.4.19 07:57

מגבירים את פעולות הפיקוח לקראת חג הפסח: הפיקוח העירוני במודיעין-מכבים-רעות מתמקד בימים אלה באיתור מפגעים של הוצאת גזם ופסולת בנייה שלא בהתאם להנחיות. כחלק מההיערכות של אגף שפ"ע לחג הפסח, הידוע גם כ'חג השיפוצים והניקיונות', מתמקד הפיקוח העירוני, בשיתוף מחלקת התברואה, באיתור ובפינוי מפגעים מבתים פרטיים, שכוללים בין היתר חפצים ישנים, פסולת משיפוץ בתים, פסולת מסידור הגינות הפרטיות ועוד.

על פי הפיקוח העירוני, מתגַברת לקראת החג תופעת הוצאת הגזם שלא לפי ההנחיות, למשל על ידי חסימת מדרכות, הנחת חפצים ישנים על ערוגות ציבוריות או במקום לא נגיש עבור משאית איסוף הגזם, כמו חדר האשפה בבניין. תופעה נפוצה נוספת בתקופה זו היא השלכת פסולת בנייה משיפוצים הנעשים בבתים בפחי אצירה או בחדרי האשפה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


בשבוע האחרון ניתנו כמה קנסות בעניין. כך למשל, על השלכת פסולת בנייה לרחוב על ידי משפחה המתגוררת בשכונת הפרחים שביצעה שיפוץ בביתה, קיבלו בעלי הבית קנס על סך 750 שקלים; ברחוב מנחם בגין הוזמן גנן מקצועי לטפל בגינת המשפחה, והשליך מעבר לגדר הבית את פסולת הצמחים וגרם לחסימת מדרכה ומפגע בטיחותי. הגנן קיבל קנס במקום, ונדרש לפנות את הגזם בצורה מסודרת למפרץ החנייה כנדרש; בשכונת מוריה הוּצאו גרוטאות מבית פרטי אשר חסמו את המדרכה. בעלי הבית קיבלו קנס בסך 475 שקלים, ובתיאום עם מחלקת תברואה פונו הגרוטאות.

באגף שפ"ע מדגישים כי ההנחיות להוצאת גזם ופסולת בנייה נמצאות באתר העירייה, וכי בכל מקרה של מפגע במרחב הציבורי, יש לדווח למוקד העירוני 106.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב

    היה ראוי לא רק לרשום שההוראות באתר העירייה, אלא לשים קישור לדף ההוראות באתר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר