ניידת ניקיון במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
ניידת ניקיון במודיעין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מתכוננים לפסח במודיעין: החלו מבצעי ניקיונות ופינוי אשפה

העירייה החלה בעבודות לניקיון העיר לקראת החג, ופרסמה מועדים מסודרים לפינוי גזם ואשפה מהשכונות השונות. "שיתוף הפעולה של התושבים חשוב מאוד לניקיונה ולנראותה של העיר"

פורסם בתאריך: 1.4.19 07:47

מבריקים את העיר: אגף שפ"ע בעיריית מודיעין-מכבים-רעות החל בהיערכות לקראת חג הפסח, שיחול ב-19.4. גם השנה ההיערכות כוללת מבצעי ניקיונות ופינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת מחלקת התברואה ובסיוע מחלקת איכות ותכנון הסביבה, מחלקת הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


על מנת להשלים את ההכנות בזמן ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג, מבקשים באגף שפ"ע מהתושבים להקדים ולערוך סדר בבית ובחצר, ולהוציא גזם וגרוטאות כבר בימים אלו, זאת במטרה לצמצם את הלחץ והעומס לפני החג ולשמור על ניקיונה של העיר. כמו בחגים רבים, גם השנה יינתן דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך ושלא במקומות האיסוף שנקבעו.

על פי ההנחיות, המפורסמות גם באתר העירייה, ימי פינוי הגזם מתחלקים כך: בימים ראשון ורביעי מתבצע פינוי הגזם בשכונות הפרחים, הנחלים, הציפורים ומכבים; בימים שני וחמישי מתבצע פינוי הגזם בשכונות הנביאים, המגנים, הכרמים וברעות צפון; בימים שלישי ושישי הפינוי מבוצע בשכונות משואה, השבטים, מוריה, אבני חן וברעות דרום; מאגף שפ"ע נמסר כי תושבי השכונות מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות ערב לפני מועד הפינוי, לנקודות האיסוף בלבד. כמו כן, תושבים מתבקשים שלא להחנות את רכבם באופן העלול לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה.

במהלך ימי חול המועד פינוי האשפה ייעשה במתכונת הרגילה: אשפה יבשה – בימים ראשון, שלישי וחמישי בשכונות הנביאים, המגינים, הכרמים, הפרחים, אבני חן, רעות דרום ומכבים דרום; בימים שני, רביעי, ושישי בשכונות משואה, השבטים, מוריה, הנחלים, רעות צפון ומכבים צפון. האשפה רטובה תפונה בימי ראשון משכונת אבני חן, ביום שני מהשכונות מוריה והשבטים, ביום שלישי מהשכונות המגינים והכרמים, ביום רביעי משכונת הנחלים, ביום בחמישי מהנביאים והפרחים וביום שישי משכונת משואה.

חיים בלאיש, ראש אגף שפ"ע: "כמו בכל שנה, שיתוף הפעולה של התושבים חשוב מאוד לניקיונה ולנראותה של העיר לקראת החג. אגף שפ"ע יפעיל את כל מחלקותיו על מנת לדאוג לניקיונה של העיר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר