בית המשפט המחוזי מרכז (צילום: ניר קידר)
בית המשפט המחוזי מרכז (צילום: ניר קידר)

הטרגדיה והמיסתורין: צו איסור פרסום על פרטי התלמידה ממודיעין שנהרגה ברוסיה

בית המשפט המחוזי מרכז הוציא היום, שלישי, 12.3.19, צו זמני האוסר את פרסום פרטיה האישיים של התלמידה ממודיעין, שעל פי פרסומים נהרגה לפני שלושה ימים בתאונה ברוסיה

פורסם בתאריך: 12.3.19 17:48

שלושה ימים לאחר מותה הטראגי של התלמידה ממודיעין, על פי פרסומים – בתאונה ברוסיה: בית המשפט המחוזי מרכז הוציא היום, שלישי, 12.3.19, צו זמני האוסר את פרסום את פרטיה האישיים.

השופטת מיכל ברנט החליטה להוציא את הצו "עד להחלטה אחרת". את הצו ביקש להוציא קרוב משפחה של התלמידה המנוחה.



בבקשה הדחופה להוצאת צו איסור הפרסום צוין כי על פי העובדות, התלמידה נהרגה בשבת, 9.3, אל מול עיני בני משפחתה וכי אביה, שנפצע בתאונה, מאושפז כעת במצב קשה בבית חולים ברוסיה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


כפי שדווח מוקדם יותר ב"כל העיר מודיעין", מבית הספר שבו למדה התלמידה נמסר השבוע כי "קהילת בית הספר מבקשת למסור את תנחומיה ולהשתתף בצער ובכאב משפחתה, ומאחלת החלמה לאב המשפחה שנפצע גם הוא בתאונה. עם היוודע הידיעה המרה, הצוות החינוכי של בית הספר יחד עובדות השירות הפסיכולוגי וגורמים עירוניים, סייעו לתלמידים. לכיתה בה לומדת התלמידה נכנס הצוות החינוכי, פסיכולוגית מטעם השירות העירוני ומטעם משרד החינוך. הודעה נמסרה לכלל הורי התלמידים בכיתה".

בבית הספר עוד סיפרו כי "נערכו במהלך השיעורים שיחות עם התלמידים, במהלכן התלמידים שוחחו על האירוע זו תוך התאמה למעגלי השייכות השונים – כיתה, שכבה, חטיבה עליונה וכלל בית הספר. במקביל, בית הספר קיים שיחות קבוצתיות ואישיות עם תלמידים בניהול הצוות המקצועי מבית הספר ופסיכולוגים מטעם השירות הפסיכולוגי-חינוכי וימשיך ללוות את המשפחה והתלמידים, ככל שיידרש".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר