החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מדיניות האכיפה החדשה במודיעין: תיאסר החניה הלילית בחניונים בעיר

עיריית מודיעין הודיעה שהחל מהחודש הבא לא תתאפשר חניה בשעות הלילה בשלושה חניונים עירוניים. הסיבה: נוסעים הטסים לחו"ל מחנים בחניונים אלו את מכוניתם לזמן ארוך, ומונעים חניה מאחרים

פורסם בתאריך: 11.3.19 08:43

רפורמת החניה במודיעין-מכבים-רעות נמשכת: העירייה מעדכנת כי מתחילת החודש הבא, בתאריך 5.4.2019, תיכנס לתוקף מדיניות חדשה שלפיה תיאסר חניה של כלי רכב בשלושה חניונים בעיר, בין השעות 01:00 ל-05:00. החניונים הם: חניון תחנת הרכבת "פאתי מודיעין", חניון הרכבת מול הקניון והחניון בעמק זבולון (מול 'קפית'). הקנס לרכב שיימצא חונה בשעות אלה הוא 100 שקלים. יש לזכור כי במהלך שעות היום שלושת החניונים הם חניונים פתוחים לכלל הציבור.



בהודעתה הסבירה העירייה כי פעילות זו נעשית מאחר שבמגרשים אלה נוצרת מצוקת חניה, משום שנוסעים רבים הטסים לחו"ל מנתב"ג בוחרים להחנות את מכוניתם באחד ממגרשי החניה הללו, לזמן ממושך, וכך מונעים חניה מצרכני הרכבת היומיומיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


במקביל להחלטה זו החלה העירייה בימים אלה את אכיפת מדיניות החניה החדשה במגרש החניה הסמוך לבניין העירייה. כזכור, החל מתאריך 1.3.2019 החניה במגרש זה הינה חינם לתושבי העיר בעלי תו חניה. הסדר זה מצטרף להסדרי החניה הקיימים בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה הנמצא מדרום לפארק, ובו החניה היא ללא תשלום עבור תושבי העיר להם תו חניה מודבק על שמשת הרכב, והחניון הצפוני שבקצה שדרות עמק זבולון, מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה", אשר בו החניה אסורה לכל באי החניון (כולל בעלי תו חניה עירוני), בימים ראשון עד חמישי מהשעה 07:00 עד 09:00. בשאר שעות היום החניה בחניון זה גם היא ללא תשלום עבור תושבי העיר שלהם תו חניה המודבק על שמשת הרכב.

לצד זה החלה העירייה גם באכיפת עבירות חניה המתבצעות בניגוד לסימון בכל החניונים הציבוריים, ובהם החניון שמול היכל התרבות, חניון העירייה שברחוב דם המכבים והחניונים הסמוכים לפארק ענבה -וגם בכבישים ברחבי העיר.

תגיות:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הבעיה הזו הייתה נמנעת אם פשוט היו מקלים על כולנו ומפסיקים את המדיניות הפופוליסטית הזו של חניה חינם לתושבים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה מה שקורה כאשר מקבלים החלטות פופוליסטיות כמו לתת לתושבים לחנות בחינם, מתחילים להמציא כל מיני פתרונות "יצירתיים".

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר