החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החניונים העירוניים במודיעין: קנסות לרכבים ללא תו חניה

נוהלי האכיפה משתנים. נהגים יחלו לקבל קנסות - גם על חניה בניגוד לסימון בכל חניוני העיר במודיעין; את התשלום בחניונים ניתן לבצע באופן מקוון באמצעות האפליקציות השונות

פורסם בתאריך: 24.2.19 08:15

מדיניות אכיפה חדשה במודיעין-מכבים-רעות מה-1.3: האכיפה עוברת לשלב הבא, המשמעותי – מתן קנסות בחניון דם המכבים שמול בניין העירייה. כמו כן, יירשמו קנסות על עבירות חניה בניגוד לסימון בכל החניונים הציבוריים בעיר – ובהם החניון מול היכל התרבות, חניון העירייה ברחוב דם המכבים והחניונים הסמוכים לפארק ענבה – וגם בכבישים ברחבי העיר.

בעירייה ציינו השבוע כי במהלך השבועות האחרונים חילקו מפקחי מחלקת הפיקוח העירוני התראות לפני קנס על שמשות הרכבים שחנו ללא תו חניה בחניון הסמוך לבניין העירייה. מהלך זה נועד להזכיר לתושבים ולמבקרים את הנהלים החדשים בחניון דם המכבים. כמו כן, בכניסה לחניון – כמו בחניונים הסמוכים לפארק ענבה – הוצב תמרור חניה המסביר על כך שמדובר בחניון בתשלום בין השעות 7:00 בבוקר ל-19:00 בערב למעט, כאמור, תושבים שהדביקו תו חניה על שמשת רכבם, שעבורם החניה תהיה ללא תשלום בכל שעות היממה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


הסדר זה מצטרף, כאמור, להסדרי החניה הקיימים בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה – חניון פארק ענבה הנמצא מדרום לפארק ובו החניה ללא תשלום עבור תושבי העיר שלהם תו חניה מודבק על שמשת הרכב, והחניון הצפוני בקצה שדרות עמק זבולון, מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה", אשר בו החניה אסורה לכל באי החניון (כולל בעלי תו חניה עירוני) בימים א' עד ה' מהשעה 07:00 עד 09:00. בשאר שעות היום החניה בחניון זה היא ללא תשלום עבור תושבי העיר בעלי תו החניה המודבק על שמשת הרכב.


החניון המשודרג ברחוב דם המכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

החניון המשודרג ברחוב דם המכבים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


החניה עבור בעלי רכבים ללא תו חניה ושאינם תושבי העיר, תהיה בתשלום (בתעריף של 2.81 שקלים בשלב זה) עבור כל שעת חניה, למעט בשעות האסורות, כאמור. את התשלום בחניונים ניתן לבצע באופן מקוון באמצעות האפליקציות "פנגו" ו"סלופארק" או באמצעות מכשיר איזיפארק.

גובה הקנס על חניה ללא תו חניה בחניונים אלו, או לחילופין ללא תשלום למי שאינו בעל תו, יעמוד על 100 שקלים. כך גם במקרה של חניה בניגוד לסימון בכלל החניונים הציבוריים ובכבישים ברחבי העיר.


חניון בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

חניון בניין עיריית מודיעין מכבים רעות (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)


מהעירייה נמסר שתושבים שטרם ביקשו תו חניה מתבקשים למלא טופס מקוון דרך אתר העירייה או דרך האפליקציה העירונית. לבקשה יש לצרף צילום של תעודת זהות וצילום של רישיון רכב, צילום של אישור קצין רכב על רכב שבחזקת התושב (מיועד עבור בעלי רכב ליסינג) או צילום דף ראשון מהסכם ליסינג לרכב פרטי.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר