אילוסטרציה - למצולמים אין קשר לנכתב בידיעה
אילוסטרציה - למצולמים אין קשר לנכתב בידיעה

לקראת פתיחת תוכנית קידום עסקים חדשה בעיר: "להרבה בעלי עסקים במודיעין חסרה סביבה עסקית מנצחת"

כך אומר רפי אוברגוט, שיפעיל במרכז 'קונקט' באזור התעסוקה בעיר החל מהחודש הבא, את תוכנית הליווי הייחודית לבעלי עסקים - 'סביבה מנצחת', שיכללו כנסים ואימונים אישיים

פורסם בתאריך: 11.2.19 09:18

האם הסביבה העסקית במודיעין מציעה את כל הדרוש לבעלי העסקים שלה? לרגל פתיחתה של תוכנית הליווי לעסקים 'סביבה מנצחת', שתתקיים במרכז 'קונקט' באזור התעסוקה במודיעין, אומר רפי אוברגוט – הוגה התוכנית ומי שיוביל אותה גם במודיעין – כי למרות תנאים בסיסיים טובים למדי, לא כל בעלי העסקים נהנים מהסביבה המתאימה להתפתחות עסק.

"למרות מקומה האסטרטגי של מודיעין, בעיקר מבחינה תחבורתית, ועל אף היותה עיר טכנולוגית וצעירה יחסית – נתונים שאמורים להפוך אותה לעיר העתיד של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, יש הרבה בעלי ובעלות עסקים קטנים במודיעין שעובדים מהבית בבדידות נוראית, וחסרים להם סביבה מנצחת וליווי צמוד כדי לקדמם", הוא אומר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


אוברגוט, בן 50 ממעלה אדומים, הוא מאמן עסקי, מנטור לכלכלת המשפחה ומאמן קבוצות עסקים. הוא יזם את התוכנית 'סביבה מנצחת', שמטרתה ללוות בעלי עסקים קטנים ולסייע להם בקשיים כמו בדידות, מחסור במשמעת עצמית, חוסר ראיית התמונה המלאה והתמודדות עם סביבה לא אוהדת.

בשלב ראשון, לקראת יציאת התוכנית לדרך, יתקיימו השבוע ערבי הצלחה בעיר, ביום רביעי, 13.2, בשעות 20:00-17:00, ביום שישי, 15.2, בשעות 12:00-9:00 וביום ראשון, 17.2, בשעות 20:00-17:00), במרכז קונקט שבאזור התעסוקה.


רפי אוברגוט (צילום: אסי איווס)

רפי אוברגוט (צילום: אסי איווס)


התוכנית עצמה תחל לפעול במרכז מה-12.3.

"במהלך התוכנית, שתימשך תשעה חודשים, יצא כל עסק עם תוכנית עסקית מעשית שאיתה יתקדם ליעדיו, כבר במהלכה", מספר אוברגוט. "בין המפגשים יהיו אימונים אישיים, מיקוד לתוכנית, פעילות משותפת של חברי הקבוצה ותהליך מנטלי ורגשי הכולל אבחון רגשי. כך יוכלו בעלי ובעלות העסקים המשתתפים בתוכנית להתקדם, לשתף ולקבל כלים ותובנות, במיוחד הודות לסיעור המוחות, לעבודת הצוות ולסביבה המנצחת שממנה ייהנו במהלך התוכנית".

אוברגוט הוא מרצה בקורס יועצים עסקיים באוניברסיטה הפתוחה, יועץ ראש עיריית מעלה אדומים לקידום עסקים קטנים ובינוניים, חבר הנהלת איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה, מאמן בתכנית הקוד המנצח של אלון אולמן, ומנהל אזור ירושלים והשפלה בארגון הנטוורקינג ש.פ.ע (שינוע פעילות עסקית). עד לבחירות המוניציפליות האחרונות שימש כחבר מועצת העיר במעלה אדומים, והחזיק בתיק לקידום העסקים הקטנים והבינוניים בעיר. עוד קודם פרש מצה"ל לאחר 25 שנות שירות כקצין לוגיסטיקה בנח"ל ובחיל המודיעין, ויש לו שני תארים אקדמיים: תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר