החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
החניון מול העירייה (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בעוד כחודש יחלו הסדרי החניה החדשים: חניה ללא תשלום לבעלי תו בחניון מול בניין העירייה

מגרש החניה שברחוב דם המכבים, מול בניין עיריית מודיעין, יהפוך ב-1.3.19 לחניון בתשלום. עד אז יחולקו התראות לפני קנס על ידי העירייה. לתושבי מודיעין בעלי תו חניה - החניה ללא תשלום

פורסם בתאריך: 31.1.19 09:44

ב-1.3 תחל האכיפה ליישום מדיניות החניה החדשה בחניון שברחוב דם המכבים, מול בניין העירייה. ממועד זה יוכלו תושבי העיר ליהנות מחניה מסודרת ללא תשלום בחניון, בין השעות 7:00 בבוקר ל-19:00, בתנאי שעל שמשת רכבם יודבק תו חניה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


מהעירייה נמסר כי עד ל-1.3 יינתנו התראות לפני קנס, זאת על מנת להזכיר לתושבים ולמבקרים על הנהלים החדשים בחניון. כמו כן, בכניסה לחניון הוצב תמרור חניה המסביר כי מדובר בחניון בתשלום, למעט, כאמור, תושבים שהדביקו תו חניה על שמשת רכבם.

נוסף על כך עדכנה העירייה כי תחל בהגברת האכיפה בכל הקשור לעבירות חניה בניגוד לסימון, בחניון או בכבישי העיר.

הסדר זה, בחניון שבדם המכבים, מצטרף להסדרי החניה הקיימים בחניונים העירוניים הסמוכים לפארק ענבה: חניון פארק ענבה הנמצא מדרום לפארק, והחניון הצפוני בקצה שדרות עמק זבולון, מול מתחם המסעדות "קפית" ו"ענבה", אשר בו החניה אסורה לכל באי החניון (כולל בעלי תו חניה עירוני) בימים א' עד ה' מהשעה 07:00 עד 09:00. בשאר שעות היום החניה היא ללא תשלום עבור תושבי העיר עם תו חניה.

בעלי רכבים שלהם אין תו חניה, או שאינם תושבי העיר, ישלמו 2.81 שקלים לשעה בשלב זה, למעט בשעות האסורות כליל לחניה, כאמור. את התשלום בחניונים ניתן לבצע באופן מקוון, באמצעות האפליקציות "פנגו" ו"סלופארק", או באמצעות מכשיר איזיפארק.

כזכור, העירייה החלה בהסדרי חניה חדשים בחודש נובמבר 2017, וזאת מתוך מטרה להעניק לתושבי העיר חניה חינם בחניונים המרכזיים בעיר, לעומת המבקרים בעיר שישלמו על החניה. עד כה סופקו כ-17 אלף תווי חניה לתושבי העיר.

לצורך קבלת תו החניה יש למלא טופס מקוון, שניתן למלא באתר העירייה או באפליקציה העירונית. לבקשה יש לצרף תצלום של תעודת הזהות ושל רישיון הרכב, תצלום של אישור קצין הרכב על רכב שבחזקת התושב (מיועד עבור בעלי רכב ליסינג) או תצלום הדף הראשון של הסכם ליסינג לרכב פרטי.

בעירייה ציינו כי תושבים שישלחו את הבקשות לקבלת תו חניה יוכלו לבחור אם לקבל את התווים במשרדי מחלקת הגבייה של העירייה, בקניון עזריאלי מודיעין, או בדואר. בדומה לתווי החניה הניתנים לתושבים בערים אחרות, את תו החניה יש להדביק על השמשה הקדמית של כלי הרכב, בצד ימין למעלה.

תגובות

אין תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר