הגשר בין שכונת הציפורים לשכונת נופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
הגשר בין שכונת הציפורים לשכונת נופים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

העבודות להקמת הגשר בין שכונת הציפורים לשכונת נופים: הישורת האחרונה

התומכים של הגשר החדש בין שכונות הציפורים ונופים הוסרו, וכעת הוא עומד באופן עצמאי; בימים אלו מתחילות העבודות בחלקו התחתון של הגשר, שצפוי להיפתח בינואר 2019

פורסם בתאריך: 27.12.18 09:38

התקדמות נוספת בעבודות לבניית הגשר החדש, הממוקם בחלקה המערבי של שכונת הציפורים ומחבר בין שכונה זו לבין שכונת נופים: בימים האחרונים נערכו בדיקות מקיפות ומוקפדות לאורך הגשר, ואלו קבעו כי ניתן להסיר את התומכים שהוצבו בנקודות שונות. עתה הוא עומד באופן עצמאי.

מיקום הגשר – בחלקה המערבי של שכונת הציפורים, והוא יעבור מעל כביש 3, שדרות יהודה המכבי, וכאמור יקשר בין שתי השכונות החדשות. הפרויקט צפוי להסתיים בינואר 2019.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


כעת, עם סיום שלב זה, ממשיכים במרץ בחברה הכלכלית, אשר מנהלת ומבצעת את הפרויקט, בעבודות בחלקו התחתון של הגשר, כדי לאפשר את פתיחתו של כביש 3 – שדרות יהודה המכבי – מרחוב פז עד כביש 431.

במקביל, ממשיכות העבודות לבניית הכביש העליון, לקראת פתיחתו של הגשר עצמו. כביש זה יאפשר מעבר של כלי רכב בין שכונת הציפורים לשכונת נופים, ויכלול מדרכות משני צידי הכביש, מעבר להולכי רגל ותאורת רחוב. מהחכ"ל נמסר כי פתיחתם של הגשר ושל כביש 3 צפויה להתרחש באופן רשמי בחודש פברואר, כמובן בהתאם לתנאי מזג האוויר שיכולים לשבש את העבודות ולעכב את הפתיחה.

הגשר הנבנה מצטרף לגשר נוסף בשכונת הציפורים, שנחנך לפני יותר משנה, ומחבר בינה לבין שכונת משואה, לטובת מעבר כלי רכב והולכי רגל בין השכונות.

העבודות של בניית שכונת נופים, הממוקמת מצפון לכביש 431, מתקדמות גם הן בימים אלו, והיא צפויה להתאכלס בהדרגה כבר מאמצע 2019. שטח השכונה יהיה כ-954 דונם, והיא תכלול 1,845 יחידות דיור ומרכזים מסחריים. בשכונה גם ייבנו 18 מבני ציבור, וביניהם בתי ספר וגני ילדים. בעתיד מתוכנן להיבנות גשר נוסף, שיחבר בין שכונת נופים לשכונת מורשת.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר