כיכר עמק זבולון-יגאל ידין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
כיכר עמק זבולון-יגאל ידין (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

מודיעין: מהערים הבטוחות ביותר בארץ לקשישים בדרכים

כך קובע דו"ח של עמותת 'אור ירוק', שם נקבע כי אחוז התאונות בעיר במעוקבות קשישים הוא מהנמוכים בארץ

פורסם בתאריך: 27.11.18 10:47

עיר בטוחה לקשישים בדרכים: דו"ח של עמותת 'אור ירוק' אשר בחן את הנתונים סביב תאונות הדרכים שבהן מעורבים קשישים בערים השונות ברחבי הארץ, חושף כי מודיעין-מכבים-רעות היא מהערים הבטוחות ביותר לאזרחים הוותיקים. על פי ניתוח של העמותה, בהתבסס על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אחוז התאונות בעיר בנושא זה הוא מהנמוכים בישראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


העירייה משקיעה לאחרונה משאבים רבים בשנים האחרונות בתוכנית עירונית רב שנתית בתחום התנועה והבטיחות בדרכים. תוכנית זו כוללת בחינה מתמדת בשטח של אנשי המקצוע לשיפור מערך הבטיחות בדרכים, ובניית אלמנטים שונים כמו פסי האטה, מעברי חציה מוגבהים וכיכרות, אשר מגבירים באופן משמעותי את הבטיחות עבור הולכי הרגל והמכוניות בכביש. נוסף על כך, מסייעות הכיכרות במיתון התנועה באזורים שבהם יש עומס גדול.

בעיריית מודיעין מכבים רעות מציינים כי "רק לאחרונה הושלמו העבודות להקמתן של שתי כיכרות ברחוב עמק זבולון – האחת ברחוב עמק זבולון פינת רחוב חטיבה 7, והשנייה ברחוב עמק זבולון פינת רחוב יגאל ידין".

***

בתוך כך, באחרונה החלו עבודות לשיפור קטע העיקול בכביש שדרות החשמונאים, להגברת הבטיחות בדרכים. בשבוע שעבר החלה העירייה בביצוע עבודות הנדסיות בקטע הכביש בשדרות החשמונאים שבין הצמתים נוף איילון ושדרות מנחם בגין דרום. העבודות נעשות על ידי העירייה בשיתוף משרד התחבורה. ההחלטה לבצע עבודות במקטע, שכולל עיקולים רבים, משום שהתוואי שלו גרם לתאונות דרכים, בעיקר בעונת החורף ובמקרים שבהם הרכב נסע במהירות גבוהה יחסית.

העבודות צפויות להימשך כשלושה שבועות, ובתקופה זו תתבצע סגירה של נתיב אחד לסירוגין, על מנת לצמצם ככל הניתן את שיבושי התנועה. בימי השיא, שיהוו גם את קו הסיום של העבודות, בתאריכים 28-29 בנובמבר, מתוכננת סגירה הרמטית של הכביש ל-48 שעות, על מנת שניתן יהיה לבצע את הריבוד הסופי שלו.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר