התקנת מצלמות אבטחה בשכונת הכרמים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)
התקנת מצלמות אבטחה בשכונת הכרמים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

שכונת הכרמים: החלה התקנת מצלמות אבטחה

מדובר בפיילוט של מערך מצלמות, שיתפרס ברחבי השכונות ויעביר בשידור חי תמונת מצב למוקד הביטחון העירוני. העירייה: "המטרה היא להרחיב את הפיילוט לשכונות נוספות בעיר בעתיד"

פורסם בתאריך: 6.11.18 09:05

השבוע החלו עבודות ההתקנה של מצלמות אבטחה בשכונת הכרמים. מדובר בפיילוט כחלק משיתוף פעולה בין אגף שירותי ביטחון וחירום בעירייה לבין משטרת מודיעין. התקנת המצלמות מהווה נדבך נוסף לשורת מהלכים הרתעתיים וביטחוניים בשכונה ובעיר בכלל, שכבר מבוצעים בשטח – מהלכים אשר נועדו להגביר את תחושת המוגנות והביטחון בקרב התושבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות במודיעין? 

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר מודיעין" באייפון


נוסף על הצורך הביטחוני ומתן השקט לתושבים, הצבת מצלמות האבטחה נעשית כחלק מפרויקט 'עיר חכמה' שאותו מובילה העירייה בשנים האחרונות, אשר מאפשר באמצעים טכנולוגיים להעניק שירות איכותי, טוב ויעיל לתושבים בתחומים רבים כמו ניקיון, אבטחה ועוד.

התקנת מצלמות אבטחה בשכונת הכרמים (צילום: דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות)

בעיריית מודיעין מכבים רעות מציינים כי "מערכת המצלמות תשלוט ביציאות ובכניסות לשכונת הכרמים ותספק תמונת מצב של האזור לאורך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע, עבור מוקד הביטחון העירוני. כמו כן, יספקו המצלמות נתונים שאותם תוכל המשטרה לאסוף במקרה הצורך. מהעירייה נמסר כי המצלמות המשוכללות יוכלו לזהות רכבים, צבעים ופרטים נוספים למען איתור גורמים פליליים בשטח. הפיילוט ייבָּחן על ידי המשטרה והעירייה והמטרה היא להרחיבו לשכונות נוספות בעיר בעתיד".


***

בתוך כך, כפי שפורסם בתחילת השבוע ב"כל העיר מודיעין" פארק חדש נפתח בשכונת הנביאים. הפארק נפתח בשבוע שעבר ברחוב יונה הנביא, והיא ממוקמת בסמוך לבניינים החדשים המתאכלסים כעת בשדרות החשמונאים. הפארק הוקם על פי בקשתם של תושבי הבניינים. בגינה מתקני משחק משולבים בסולמות ומגלשות בגבהים שונים המותאמים לפעוטות ולילדים גדולים יותר. כמו כן, הגינה מגודרת והותקן בה דשא סינטטי. מהעירייה נמסר כי "בהמשך צפויות להתווסף בגינה הצללות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר